Hurtig Carro!

Jajjemän! Idag har jag varit hurtig minsann! Det började med att klockan ringde kvart i sju, för jag skulle vara hos tandläkaren 8.20 på undersökning. Sedan hade jag planerat att åka och träna lite innan jobbet. Och jag hade bestämt mig för att hinna med 8.52 tåget. Och det var verkligen med nöd och näppe jag hann med det!! 
 Jag kom ut från tandläkarn 8.45 och fick ju något bråttom, och började små springa! Jag kände dock hur jag började må illa lite för tandläkarn hade penslat på något bananlack eller något?  Usch det smakade inte gott.. 
Väl på tåget var jag jätteandfådd.. haha! Så träffade jag Frida som jag umgicks med på min korta universitetstid.. Kul att träffa henne och prata lite iaf! =)

Väl på gymmet tyckte jag faktiskt att det var väldigt skönt att röra på sig! Det kändes till och med roligt att träna! Så har jag inte känt på typ flera år! Så jag är riktigt stolt över mig själv, att jag var så duktig som gick och tränade innan jobbet! =)
Jag ska försöka att hålla uppe min träning nu! Det är ju faktiskt viktigt, och dessutom blir man så mycket piggare under dagen!

Men just nu är jag så jävla trött! Ska bli riktigt skönt att vara ledig imorgon!
Imorgon ska jag till frisören kl 14 och fixa till min utväxt så hela håret blir blont igen! Yeey! =D
Det är så lyxigt att gå och fixa håret! Att fixa och trixa med håret är något jag verkligen tycker om!
Som ni kanske märker...


Mina olika hårfärger och frisyrer!
=D
Inte konstigt att mitt hår har varit så slitet! Men nu börjar det återhämta sig,  så därför ska jag bara ta utväxten så att resten av håret inte skadas! =)


Kommentarer

"Oj vad annorlunda att se dig i alla de där olika frisyrerna! Jag har ju bara sett dig i ditt nuvarande. Av de på bilden gillar jag den som är näst längst till höger på översta raden allra bäst :) Ser lite snövit-aktig ut där nästan ^^ Vilken är din naturliga hårfärg?"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-04-07 klockan 00:22:39
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback