Godmorgon!

Godmorgon alla! =)
Nu sitter jag hemma hos Nils och bloggar! Egentligen skulle jag sovit hemma igår, men Nils ringde väldigt lägligt igår kväll när jag var påväg ut från friskis &svettis och sa att han var på centralen, och att jag kunde sova hos han. =) Så här sitter jag nu! Men eftersom jag trodde att jag skulle sova hemma igår, så hade jag inte med mig mina grejer, typ kläder, smink, och NYCKLAR!! Det kom jag på imorse, att faan nycklarna ligger i vinterjackan! Men som tur är, hittade jag en extra nyckel i nyckelskåpet, så det fixade sig ju ändå! Och när det kommer till kläder,  så hittade jag lite kläder här, men ska nog ta mig ner till stan lite innan jobbet och köpa lite saker som kan vara här, så slipper jag tänka på att ta med mig allt hemifrån!
Och juste jag tränade igår!! =D var hur nöjd som helst efteråt!! Jag trodde inte att jag skulle orka någonting, för innan träningen hade jag, My, Kimia och Lina varit och ätit Buffe i nordstan! Det var JÄTTEGOTT och värt pengarna! Man fick äta hur mycket man ville och ja, det blev en del trots att jag inte var i det hungrigaste laget!
Men tillbaka till träningen... Kände verkligen att det var hur skönt som helst att röra på sig! Självklart kändes det segt också, för det var ju inte igår jag tränade liksom.. Sprang på löpbandet i typ 20-25 min och efter det var jag helt röd i ansiktet! (Det blir jag ALLTID när jag tränar inte roligt att gå ut som en tomat sen..) Haha! Och så gjorde jag lite situps, och rygglyft. Sen fick det räcka, för jag trodde ju jag var tvungen att skynda mig till tåget. Men istället blev jag klar i perfekt tid så jag kunde åka hem med Nils! Mys! =)

Nu ska jag äta lite frukost och sen ska jag åka ner till stan innan jobbet!
Ha en fin dag! =)


Kommentarer

"Ja allt händer det något, hehe!

Åh vad lägligt och mysigt att du kunde åka hem till Nils sen=) Hehe, ja du får ha ett "extra" lager kläder, smink mm. hos honom! Tack så mycket, nu ser det mysigt ut där ute. Åh jag drömde att vi blev invaderade av alligatorer i majorna och när dom kom var man tvungen att vara helt stilla för att dom inte skulle se oss, så dom kröp över oss på fotbollsplanen i majorna!! (där manne bor) usch jag drömmer hemska drömmar varje natt nu! "

Postat av: My
Skrivet 2009-04-03 klockan 11:37:21
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Hej på dig! Tack! ^^ Visst kan jag det, vore jättekul! Men du behöver inte betala hörru :D Fundera på vad du vill ha för färger, bilder och text :)



Syns imorgon!

kram"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-04-03 klockan 16:33:51
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"sånt där gör en så lycklig! tajming på hög nivå. :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-04-04 klockan 12:50:21
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback