En ledig dag med fyra hundar

Dagen har gått bra! Det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara, att passa alla fyra hundarna! Men Dogglas har varit lite hängig idag och låtit konstigt (han har antagligen ont i halsen) Så han ska besöka vetrinären imorgon. Annars har hundarna varit lugna och sovit det mesta utav dagen! Jag satt ute på altanen för första gången i år och det var riktigt varmt!! Tyvärr höll ju aldrig vädret i sig, för någon timma senare kom det en regnskur, men då var vi redan inne, som tur var! =)
Imorgon ska jag passa hundarna igen, och jag får vara mer uppmärksam på lillan! Idag har hon tydligen gjort sina behov på ställen som annars görs utomhus..  Det är svårt med små valpar! Måste väl lära mig Stellas "schema" på när hon behöver gå ut. 
Förutom det så har hundarna mest sovit! Stella sov i mitt knä idag! Väldigt mysigt! =)
När hundarna var som lugnast bakade jag en kladdkaka! Den blev jättegod! Det är alltid så när man bakar något för skojs skull typ, då blir det som bäst! Men när man ska göra sig till och det ska bli perfekt är det ofta något som blir fel.
Hur somhelst var den perfekt idag! Jag och pappa åt upp halva kakan till fikat förut! Haha!

Förresten! Om ett tag kommer min blogg bli snygg! Nu är den inte så upplyftande precis.. 
 Min arbetskamrat Elin håller på och fixar med min design! Ska bli spännande att se resultatet!! =D

Jag tänkte lägga upp en bild på Stella och mig som jag tog med min kamera, men tydligen är det något fel på kameran eller nåt. För när jag kopplade in den i datorn stängdes hela datorn av! Det är väldigt mysko, för jag la upp bilder typ för två veckor sedan, och då var det inget problem!
Så det blev helt enkelt ingen bild nu!


Kommentarer

""

Postat av: Ida
Skrivet 2009-04-14 klockan 20:25:24

"åh vad gott med kladdkaka! jag gör ditt recept varje gång och det blir svingott. gud vad sugen jag blev nu!"

Postat av: ida
Skrivet 2009-04-14 klockan 20:28:12
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"jag har kommit halvvägs skulle jag tro^^

kan jag också få ditt kladdkakerecept? :D"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-04-15 klockan 01:17:53
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback