Härlig helg!

Hejsan!
Värst vad denna helgen gått fort! Dom säger ju att när man har roligt så går det fort, så sant! :)
I fredags var det Valborg och då hade jag min kära mamma på besök. Vi åt goda räksmörgåsar och fikade. Sedan var hon så gullig så att hon lagade middag till mig! :)
På kvällen hade jag My och Lina tjejkväll med ostbricka vin och en massa skratt. Jag säger bara det, att flamsa framför en kamera är så underskattat! Fick ett par riktigt roliga kort! :)
Efter en mycket trevlig kväll åkte vi vidare. Jag mötte upp Nils och vi begav oss hemmåt, eftersom jag skulle upp tidigt för att jobba. Igår lördag skulle jag börjat kl 9. Men när jag kom till stan visade det sig att vi inte öppnade butikerna förrän kl 11. Det var mindre kul...

På kvällen åkte jag och Nils hem till My och Emil och Milo. Vi gjorde tacos och kollade på Baksmällan, så jävla rolig! :D Det var en väldigt mysig kväll! Som back in the days! :) Så det ska vara helt enkelt! Eller vad säger du My? ;)

Idag har jag och Nils varit här hemma och haft en riktig slappardag! Vi gick upp sent, gjorde varma mackor till frukost och kollade på Vänner. Sedan frågade Nils om han skulle göra mat till mig. Han är så söt! :) Så det blev falukorv i ugn, och det blev riktigt gott!
Det har ju varit ett sådant underbart väder idag, så vi satte oss på balkongen där solen var framme! :) Åh jag älskar den här årstiden! Jag ska köpa mig ett litet bord och stolar så att man kan sitta där och äta frukost och sola! Nils ska åka till Toscana på lördag, så jag ska sola denna veckan så att jag inte lyser vit bredvid honom... Haha!

Det blev ett ganska uppdelat och blandat inlägg här nu, men så blir det när man inte skriver varje dag...
Hoppas att ni har haft en bra helg!

/C






Myspys!

Vårat partytrick! Det ser ut som att jag sitter mot väggen, det gör jag inte! ;)


Hahahaha!





Sötnos!


Ni är så fina mina tjejer! <3


Kommentarer

"Hej Caroline!

Ja, vi hade det mysigt i fredags. Goda räksmörgåsar till trevlig musik! Din låt lät jättebra!

Vi ses imorgon!

Kram Mamma"

Postat av: mamma
Skrivet 2010-05-02 klockan 18:50:30

"Mamma: Ja det var mysigt, Tack så mycket! Det ska bli roligt att få den klar!

Vi ses imorgon! Kram! "

Postat av: Carro
Skrivet 2010-05-02 klockan 19:45:07

"snyggingar! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-05-03 klockan 08:40:55
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"sv: den kostade 2990. helt ok tyckte jag. :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-05-03 klockan 09:41:01
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Du är också så fin!! =) riktigt snygga bilder på oss ;) Det är så roligt, jag sitter i ditt knä helt avslappnad och du får jobba järnet! :D Det var en väldigt rolig kväll! =) "

Postat av: My
Skrivet 2010-05-03 klockan 16:47:07
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback