Snart är det freedagsmyyys!

Yes! Imorgon är det fredag! Gött!
Jag älskar fredagar! Då har har man liksom en helg framför sig, med att kanske slappa, träffa vänner och ha roligt! Ofta brukar jag ju jobba på helger, men det är ändå en go känsla med helger. 
Just denna helgen ser jag fram emot väldigt mycket! Imorgon blir det fika och myskväll, och på lördag ska vi fira Vanessa! Det kommer nog bli riktigt roligt!

Värt att nämnas:
Jag är ledig imorgon!
Yeeeey!
Nu blir det How I Met Your Mother- Love it!

/C

Kommentarer

"Härligt! Jag jobbar bara lördag kväll den här helgen så jag känner mig göt ledig jag med :D"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-03-12 klockan 09:32:07
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"ja jag vall beställa massor av skal^^ alla fina vänner^^ saknar dig gumman!"

Postat av: Bella
Skrivet 2010-03-12 klockan 12:03:06
Blogg/hemsida: http://bellasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback