Seg

Godkväll!
Jag kan verkligen kalla mig seg idag. Sov till halv tolv idag, SÅ JÄVLA SKÖNT! Kände verkligen att det var en välbehövd sömn efter helgens festande. :)
Tog ett steg framåt idag för att försöka ta tag i mitt tränande, genom att gå in och kolla lite på klasser. Bokade reservplats på både Bodypump och Zumba som jag skulle vilja testa på. Tänkte inte så mycket mer på saken och började baka istället.. Haha! Någon timma senare hade jag fått ett mail- Din reservation har övergått till en plats, avboka senast två timmar innan. Passet skulle börja kl 18, och när jag kollade mailet var klockan 16.55. Då kändes det hela väldigt jobbigt! Haha! Jag vill ju gärna testa på det, men när jag väl hade min plats kände jag mig inte riktigt redo. Så två minuter innan avbokningen gick ut så tryckte jag bort min plats. Gick istället ut i köket och lagade mat, och tänkte att nästa vecka kan jag boka igen och faktiskt GÅ dit.

Efter min utomordentligt goda mat så gick jag tillbaka till datorn och kollade mailen, då stod det: Din reservation på Zumba har övergått till en plats. Haha jag var typ 9onde reserv från början, så jag tänkte väl att jag inte skulle få en plats. När jag läste mailet var klockan 17.40, och passet skulle börja 19.00 så avbokningstiden hade gått ut. Faaan tänkte jag, eftersom man är tvungen att betala 75kr. Funderade på att gå, men kände verkligen inte för det idag.
Så jag ringde och ville avboka, och då sa tjejen i telefonen att jag får en varning och måste betala 75kronor. Suck tänkte jag, och började prata.
- Okej, ja det är ju så att detta är första gången jag bokar, och så kollade jag min mail försent.
- Okej, men tänk på det nästa gång att det måste vara två timmar innan.
- Javisst, ska man lämna pengar nästa gång man kommer eller ska man skicka in på ett konto?
- Nä du behöver inte betala denna gången då.

:)

Yes!

Så istället för träning ikväll satte jag mig och åt kladdkaka! Den blev huuuur god som helst!
Det är värt att vara tjock för att äta sånt! :D

Men ärligt talat, nästa vecka då ska jag ta mitt fega arsle och gå på Bodypump!
(har ställt in min almenacka på en påminellse så nu ska jag göra detta)

Sådeså! :)


Kommentarer

"haha jag brukar ljuga och säga att jag är tvungen att hoppa in på jobbet. "

Postat av: Ida
Skrivet 2010-03-10 klockan 21:00:16
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"jajjemen! ;)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-03-11 klockan 09:24:25
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback