Partyhelg!

Det har varit en riktigt kul helg måste jag säga! I fredags åkte jag till Frölunda torg och mötte upp My Milo och Emelie och gick en tur på torget. När sedan Sanna kom dit köpte vi mat och gick till systemet och förberedde oss inför kvällen.
Hemma hos My gjorde Sanna en jättegod tacogratäng! Mums vad smarrig den var! Den måste jag göra någon gång! Sen så blev det en massa bus med Milo! Gud vilken go unge han är! Han ler hela tiden! :D Lillhjärtat! <3

På kvällen blev det förfest hos Sanna! Väldigt trevligt blev det med ost och kex och vin! Där togs även årets mest osmickrande kort på mig.. haha där kom verkligen min matglada sida fram! Jag medlider verkligen med kändisarna som blir jagade av papparazzis när dom äter luncher...
My våga inte lägga upp den! :D Haha!
När även Kimia kom till Sanna bar det av mot PC där vi mötte upp Johanna och Ida med compani, för att sedan gå vidare till Trädgårn. Det blev dans för fulla muggar och sen blev det läggdags ganska "tidigt" ändå för själv skulle man ju upp kl 9 på lördagen och jobba. 

På lördag efter mitt jobb åkte jag till Nils och åt middag! Riktigt gott! Han är så duktig på att laga mat! :)
Sedan åkte vi och Jens taxi till PC och mötte upp My Emil och Sanna, någon stund senare ramlade resten utav gänget in. Det var lite blandade meningar om vart vi skulle gå, men ekonomin ledde oss flesta till Trädgårn och det blev en mycket lyckad kväll! :)

Det har blivit mycket trädgårn nu på sistone, vi får änna ta ett annat ställe snart va? :)

Så tack alla ni för en rolig helg!

/C


Kommentarer

"ja det var jätteroligt att träffas. Jag vill ha tjejkväll snart!"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-03-08 klockan 17:03:38
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Tack själv Carro för en roligt kväll. Hann inte prata så himla mycket så jag håller med Ida om att ha en tjejkväll och bara kunna snacka!! puss"

Postat av: Johanna
Skrivet 2010-03-09 klockan 10:07:52
Blogg/hemsida: http://johannasbloggblogg.blogg.se/

"Ja det hade varit jättekul om vi kunde vara med allaihopa:). Jag kommer hem den 1/4 och stannar till den 6/4 eller 7/4 vet inte riktigt hur mitt schema ser ut. Då kanske vi kan planera någon tjejkväll!! kram"

Postat av: Johanna
Skrivet 2010-03-10 klockan 10:31:03
Blogg/hemsida: http://johannasbloggblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback