Partyhelg nr 2

Måndag igen! Jag säger då det, veckorna rullar bara på! Snart är det april (!!)
Tiden går galet fort när man jobbar måste jag säga. Jag älskar den här tiden när det börjar bli vår, och man har hela sommaren framför sig! :)
Då var det bara för snöberget här utanför att smälta då...

I fredags hade jag myskväll med Nils, vi gjorde en otroligt god paj! Hade inte ätit något vettigt på hela dagen så var extremt hungrig! Jag har mina pajskills måste jag säga... :)

I lördags jobbade jag och hade stängning och sen kom Jessica och mötte upp mig. Vi skulle nämligen åka till Vanessa som firade sin 21års dag med tjejmiddag.
Efter att vi gått upp för en låång backe, och insett att vi gått upp för fel långa backe, ringde vi Vanessa och sa att vi var vilse.. haha! Så snäll som hon är kom hon med bilen och hämtade oss.
Sen började kvällen!

Alltså fyfasen vad roligt vi hade! :D Det blev god bosnisk mat, våghals (ett pinsamt men roligt spel) alkohol och dans dans daaans! Vanessa hade ett dansspel på wii där man följde en koreografi, jääätteroligt! :D
Ni har säkert redan sett vår charmiga dans på facebook.. Det finns en till där jag dansar med en tjej till Blur's- Boys And Girls, ni vet den vi hade på 90-tals konserten! Jag kan säga att jag upprepade det där några gånger..
Och eftersom jag själv inte är den som älskar att dansa in public (om jag inte är full) så sa jag typ:
- Jag kan ju sjunga iallafall!! :D
Hahahaha!

Vanessa ska skicka filmerna till mig imorgon, då kanske den kommer upp här, för ett gott skratt det måste man bjuda på ibland! ;)


Kommentarer

"Härligt att du har haft en bra helg! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-03-16 klockan 08:40:28
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Jag såg allt filmen på facebook och det kan du absolut bjuda på. Även om ni var fulla så var det snygga moves ni bjöd på! :D. "

Postat av: Johanna
Skrivet 2010-03-16 klockan 09:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback