Jessica 21år

Idag fyller Jessica 21 år! Grattis igen gumman! :)
Det började vi fira redan igår kväll efter jobbet. Vi köpte massa gott och åkte hem till henne och hade myskväll! Firandet fortsatte självklart idag, med lite shopping och lunch! Men först blev det morgonsång av mig och paketöppning för Jessica. Min present till henne blev ett väldigt fint snö halsband, eftersom hon älskar smycken. Men innan jag bestämde mig för att köpa ett halsband till henne tänkte jag köpa en parfym som jag själv har, för att hon tycker om den. (Vi är båda parfym och smyckesgalna!)
Jag letade efter parfymen, men hittade den inte någonstans, så visade det sig att den har utgått, typiskt! :( Så nu blir det till att hitta en ny parfym till mig.
Hur som helst passade hon jättebra i halsbandet så det blev lyckat! :)

Väl på stan var det meningen att jag inte skulle köpa saker, men ni vet hur det brukar bli...
Det slutade med att jag handlade två tunikor från Zara, och en kort "jacka" på Gina Tricot. Fint blev det! :)
Det har varit en bra dag idag! Härligt vårväder! Jag gillart! :)


Grattis Hjärtat! :)


/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback