50% är farligt!

Det är nog ingen som har missat att det är Rea ÖVERALLT i stan! Vilket självklart är superbra, men för mig som är 3 meter ifrån allt och går och fördriver rasten i ett antal butiker så är det inte bra. Jag älskar att shoppa, det har blivit ganska mycket av det sedan skattepengarna ramlade in. Har självklart sparat lite också, men lite får man allt unna sig!
Jag ska ju snart till Grekland, så det jag har handlat har i ju bara varit sådant som jag verkligen behöver. Sommaren kom så fort, att jag helt plötsligt inte hade några kläder att ta på mig!
Här är uppgraderingen av min garderob! ;)


För ett tag sedan köpte jag denna söta handväskan på Lindex!




En bättre bild på klänningen och linnet jag köpte i fredags på HM.


Jeanskjol och linne från JC.


Kjol nummer två från JC.


Klänning från Gina Tricot.


En mysig tröja för bara 100kr på HM!

Har även köpt två jeansshorts som jag dock inte har någon bild på...

Ingen kommer att bli mer glad än mig, när jag köpt en ny kamera! Mobilbilder är inget roliga!  

Så som ni ser så börjar ju iallafall mina Greklandoutfits bli klara! Måste dock köpa nya skor, för mina sandaler från förra året börjar gå sönder...

Nu är jag ledig i två dagar, och sen har jag ynka 4 timmar kvar på Midsommarafton att arbeta, och sen är det SEMESTER!!! :D

Ha det gott!
/C


Kommentarer

"sv: tack, nu behöver inte folk sitta på golvet. :)

fina kläder! Du var riktigt snygg i kjolarna! Har provat den klänningen från Gina en gång med. vilken tur att jag inte köpte den då ;)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-06-22 klockan 22:58:20
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"njaa, tror det handlar om vana. ha typ hotpants under så du vet att du inte blottar dig helt ;)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-06-23 klockan 11:07:15
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback