Nyårsafton hos Sanna!

Då var det 2 januari 2010!
Vet ni hur knasigt det är att skriva på typ medlemskort på jobbet nu? Man ska skriva år, månad och datum! Och man har ju skrivit 09, i ett år och framför allt 0något i tio år! Och nu ska man helt plötsligt 2/1-10 (så skriver jag) eller ännu mera förvirrande: 10-01-02, då tror man ju typ att det är tionde januari 2002, för det är den ordningen jag brukar skriva datum.. Ni blir säkert förrvirrande av mitt bablande.. haha!
Men det jag skulle komma till är att det är ganska coolt ändå, att vi lever på 10-talet! ;D Hoppas att vi har en massa bra år framför oss nu! Men det tror jag allt! :)

Nyårsafton tillbringade jag hemma hos Sanna Banana! Det blev en trevlig kväll med gott sällskap!
Det började med iordningfixar studio och sen blev det middag! Sanna hade gjort jättegoda pajer!
Vi hade intro tävling, där jag och Sanna skämdes lite som musiker när vi inte kunde låtar.. haha! Jag blev överlycklig när jag kände igen Magnus Uggla låten- Pom Pom Pom! Kanske inte den låten man ska känna sig stolt över men ändå.. Älskade den låten när jag var liten! Det pinsamaste var ändå att vi inte kunde en låt vi hade på 90-tals konserten : Blur- Girls and boys eller vad den nu heter. Vi blev överlyckliga och skrev Helgen vecka 48. Haha :D Jaja så kan det gå! Det var roligt!
Kvällen fortsatte med dans, prat och skratt! Det var en lyckad kväll! :) 














På topp! 
 

Kommentarer

"Det låter som en bra nyår tycker jag!! Det var en riktig läcker klänning du hade. Riktigt nice:)"

Postat av: Johanna
Skrivet 2010-01-03 klockan 18:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback