Hey I'm a beliver

Idag har jag verkligen bara tagit det lugnt! Det är så himla kallt ute, så var inte direkt sugen på att gå ut! Himla vackert är det här iallfall. Det ser ut som ett vykort från förr!
Ikväll var min Sanna Banana här hos mig för första gången! Vi sjöng ihop för första gången sedan Ny Musik?
Det var roligt! Det kommer att bli jättebra! :)

Imorgon skulle jag egentligen tagit tåget till Stockholm och gått på intervju till musikproduktion/ljudteknikutbildningen på SAE, men jag har valt att avboka resan. Jag har nu andra planer. Tro nu inte att jag har gett upp mina musikproducent drömmar, för någon gång ska jag lyckas! Men jag har känt efter, och jag vill vänta något år innan jag går in i en seriös utbildning. (som för övrigt kostar SKITMYCKET!!)
Pengarna är nog det som har fått mig att fundera, och att utbildningen inte helt bara var musikproduktion, och det är ju det jag vill hålla på med helt. Så ska jag betala så mycket pengar måste det kännas helt rätt!
Jag har istället gått tillbaka och kollat på kära Billströmska som jag har velat söka till i typ tre år.. haha! Den musiklinjen låter som Ny Musik fast att man bor där! Jag känner att jag behöver ha ett år och bara spela musik och ha roligt! Sen så får man ju även lära sig ljudteknik och spela in på Billströmska också, så jag får ju hålla på med det också! :)

Så, vänner jag kommer att vara mycket närmare er i höst än vad jag trodde! Vad tar det till Tjörn My? Typ 40 minuter eller något? Då kan man ju till och med bestämma att man ska fika samma dag, så tar jag bara bussen in till kära Göteborg!

Det här känns bra! 2010 kommer att bli bra!

/C


Kommentarer

"ja det blir ju typ ingen skillnad i avstånd. :) det gillar vi. :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-01-06 klockan 23:45:45
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Det låter jätte bra det Carro! =) "

Postat av: Lina
Skrivet 2010-01-07 klockan 13:30:50

"Det kommer blir superbra carro. Det ska absolut kännas helt rätt när man måste betala massa pengar! kram"

Postat av: Johanna
Skrivet 2010-01-07 klockan 14:54:24

"Tjenare där, snubblade in på din blogg av en händelse när jag sökte efter att läsa om andras erfarenheter av billströmska. Jag hoppades att något kanske har lagts upp nånstans on the worldwide web! :]

Jag tänkte söka in nu 2010.. :) Vet du förresten när dom har proven och sånt?

Ciao / Michael"

Postat av: HappyMike
Skrivet 2010-02-17 klockan 00:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback