En trevlig dag!

Hejsan!
För det första, Grattis till lille Milo som fyller 3 månader idag! :) Min lilla gudson är ju helt bedårande!

Idag har jag varit på släktträff hos min Kusin Markus Anna-Clara och deras son Arvid. Arvid är också en riktig sötnos! Hade inte sett honom på ett år, så det var riktigt roligt! Jag träffade även min andra kusin Kalle, min moster och morbror och min syster och hennes barn! Det var väldigt mysigt!

Lite senare på kvällen fick jag finbesök av My Emil och Milo! :)
Jag och My övade på låtarna inför dopet! Jag har ju ställt in mig mentalt på att spela på dopet i tre månader, haha! Ni känner ju mig, jag blir så himla nervös! Så det var väldigt bra att jag fick sjunga lite för dom idag, så att min nervositet släppte lite grann.
Jag tror att det kommer att bli jättefint på dopet! Jag längtar faktiskt!
Ska bara öva det sista nu, så att allt sitter som det ska!

Hoppas ni har haft en bra helg!
/C


Kommentarer

"Jag vet inte vad det blir för praktik faktiskt. Allt jag vet är att jag ska prova mig fram för att hitta rätt ställe, med rätt omgivning och kolla hur mycket jobb jag pallar. Det blir iaf i någon butik men vad för slags, deeet får jag se ^^ ska bli kul iaf!

Hoppad det går bra på dopet!"

Postat av: Schober
Skrivet 2010-01-04 klockan 19:23:50
Blogg/hemsida: http://schobers.blogg.se/

"Jag är säker på att dopet kommer bli såå fint. :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-01-05 klockan 10:35:24
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback