Trevlig lördag!

Hejsan!
Hoppas ni har haft en mysig Alla Hjärtans Dag! :)
Idag har jag varit på en lägehetsvisning på Hisingen. Det var en mycket fin lägenhet, men läget kändes ganska off trots att det bara tar typ tio minuter med bussen därifrån till stan. Är kanske lite kräsen, men vill ju vara säker på att trivas!
 Hon som hyr ut skulle höra av sig imorgon om det är jag som får den, men då kommer jag att tacka nej har jag bestämt mig för. Man ska väl inte ta första lägenheten man kollar på om den inte är superb då! Sen har jag tankarna på en lägenhet i Linné som jag fick svar på igår, då han som hyr ut skrev att jag skulle höra av mig om jag är intresserad. Jag säger bara det: JAG VILL BO DÄR!!!
Så nu får jag hålla tummarna på att han svarar snart!

Igår var jag på Trädgårn med Gabriella, Jessica, Simon och Tim. Det var en mycket trevlig kväll med massa dans! Bra jobbat Gabriella du fick mig att dansa! ;) Haha!


Tack för en rolig kväll!


- Man måste ha möcke läppglans!
Utan läppglans känner jag mig Rädd, Naken, Exposed!



Kommentarer

"hahahaha :D"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-02-15 klockan 09:37:58
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Hahaha, din lilla Montazami ;)"

Postat av: My
Skrivet 2010-02-16 klockan 11:23:57
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback