Ge mig en lägenhet tack! :)

Hejsan!
Jag antar att jag aldrig kommer att bli en superbloggare.. haha!
Men nu har jag faktiskt en rolig sak att berätta! Jag har börjat leta lägenhet igen! Jag känner det att det är så himla jobbigt att vara beroende av alla. Beroende av att få sova över hos andra när vi är ute, beroende av att mina föräldrar alltid måste komma och hämta mig (bussarna går inte så bra här) Och jag vet ju att jag alltid får sova över hos My och Jessica tex. Och jag är jätteglad att mina föräldrar ALLTID kommer och hämtar mig. Men nu känner jag att jag vill ha en egen lägenhet där jag kan ta mig hem själv! Haha! :)

Så jag söker för fullt och kollar mailen HELA tiden! Det är så spännande att vänta på svar, och jag hoppas verkligen att jag får ett svar nu snart.. Har hittat ett par riktigt intressanta lägenheter, så jag hoppas att jag får någon bra!

Idag är jag ledig och hemma med hundarna, och ikväll blir det Avatar med Nils!

Ha en fin dag i kylan! :)
/C

Kommentarer

"ja vad kul! Ser fram emot att höra mer om det här! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-02-02 klockan 16:14:58
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Spännande! Hoppas det blir av så att du kan vara med ute lite mer osv. Puss!!"

Postat av: Kimia
Skrivet 2010-02-02 klockan 17:12:57

"Sv: Ja det ska bli väldigt skönt att få ett eget boende! Så nu är det bara till att söka söka söka och vänta på att få svar! :)

puss!"

Postat av: Carro
Skrivet 2010-02-02 klockan 18:04:55

"ååå vad kul! kolla upp virvelvindsgatan....ligger vid wiselgrensplatsen. Jessica bor där och det finns en del lediga lägenheter. hon skrev ett brev till bostadsbolaget för området (kan kolla upp vilket om du vill) och sen ringde dom upp henne. 1:a på 40 för ca 3000kr."

Postat av: Bella
Skrivet 2010-02-05 klockan 11:21:15
Blogg/hemsida: http://bellasdag.blogg.se/

"Tack så mycket. Nej det är inget nytt med håret men det ser olika ut hela tiden tycker jag. Nu tycker jag att du ska skriva något nytt inlägg! Kram"

Postat av: Johanna
Skrivet 2010-02-10 klockan 15:51:59

"carro!! Nu har jag läst den där överskriften väääldigt många gånger! ;)

sv: ja, min syster ringde runt lite och till slut ringde han upp och bad om ursäkt så nu är jag nöjd i alla fall och bilen är oskadad tack och lov. Det var skönt att få upprättelse. :)



"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-02-10 klockan 21:19:10
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback