Dålig uppdatering här

Ja nu har jag fått klagomål på min dåliga uppdatering, så tänkte att det var bäst att skriva lite! :)
Nu har jag jobbat på i några dagar, men idag har jag faktiskt varit helt ledig! Har sökt efter kärlekslåtar som vi kan spela på jobbet den här veckan, eftersom det är Alla Hjärtans Dag på söndag. Det slutade med tre blandskivor, med mina utvalda löve songs! :D
Det blir lite lugna favoriter stämning i butiken, det gillar säkert tanterna! :)
Har även gjort paj idag med massa fetaost, broccoli, tomat med lite korvskivor i. Läste ett tips om att riva ner lite ost i själva pajdegen, det var väldigt smarrigt! Man kände inte just att - oj vad det smakar ost, utan den blev lite saftigare/cremigare. Så prova det!

Jag har ju funderat på att skicka in ett bidrag till Made In Sweden tävlingen, så har gått och stört mig på att jag har så jäkla svårt med låttexter. Musik är jag bra på, men sämre på texter tyvärr.. I min blivande karriär som låtskrivare får jag nog stå för musiken helt enkelt! ;)
Ikväll blev jag iallafall klar med en låt som jag gjorde för ett tag sedan, så tänkte att ni skulle få höra! Den är dock inte HELT klar ska ha ett annat slut. Men ni får gärna komma med synpunkter!  Tror inte att engelskan är helt korrekt, får la skicka ett mail till Håkan.. haha!
När ni lyssnar får ni tänka er att det ska vara ett grymt beat i bakgrunden, och självklart stämmor och så :)

Hm. Ska jag skicka den tro?
Jag har inte bestämt mig än, har ju andra låtar eller rättare sagt massa musik, som behöver texter.. Kanske får lägga upp några st så får ni välja helt enkelt!


Enyoy! :)


Kommentarer

"Mjjaau! Skit vad bra du är carro. Tror du har skrivit en riktig hit! Jag kan verkligen höra hur bra det kan bli med stämmor och beat (även om jag gillar denna versionen också!) Jag håller tummarna igen:)"

Postat av: Johanna
Skrivet 2010-02-11 klockan 08:23:42

"ja den var riktigt bra carro! har lyssnat på den massa gånger redan. Det är som vi alltid har sagt; du har en riktigt originell röst och det är så himla kul att höra! "

Postat av: Ida
Skrivet 2010-02-11 klockan 15:39:46
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Wow vad bra! :O"

Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg
Skrivet 2010-02-11 klockan 16:28:22
Blogg/hemsida: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

"bra gumman! den är en hit!"

Postat av: Bella
Skrivet 2010-02-11 klockan 22:49:46
Blogg/hemsida: http://bellasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback