Budgivningen har startat

Jajjemänsan!
Igår var jag på visning tillsammans med min kära mor och My! Det var en jättemysigt liten lägenhet! Jag kände direkt att det var en lägenhet jag absolut kunde tänka mig att bo i. Den är 28,5 kvm så det enda som bekymrade mig var väl plats för bord när man tar hem folk på middag. Haha! Typisk grej som jag oroar mig för..
Men man får väl helt enkelt knö! :)
Idag fick jag klartecken på att jag får låna pengar, så nu har jag lagt ett bud på lägenheten som har gått upp väldigt mycket i pris, men det finns ju ingen lägenhet som är billig nuförtiden, och det känns som ett väldigt bra läge till spårvagn och framförallt nära till My! :D
Det hade varit awesome att bo grannar!

Jag pratade med mäklaren ikväll och hon trodde att det kommer vara klart imorgon om vem som får den! Lägenheten har gått upp såpass mycket trots att den är så liten. Det var 5 st idag, två har nog stannat av i budgivningen och nu kom jag in och överraskar folk ;)
Så då är vi alltså 4 st i nuläget, och det är ju självklart jag som ska ha den! ;)

Jag håller er uppdaterade!

/C


Kommentarer

"ja det finns det men jag får beställa hem i så fall. är det något speciellt du vill ha? kram^^ "

Postat av: Bella
Skrivet 2010-02-24 klockan 12:57:31
Blogg/hemsida: http://bellasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback