Am I Wrong Am I Right

Nu har jag skickat iväg mitt låtbidrag till Made In Sweden tävlingen!
Jag har suttit och gjort klart låten idag, och spelat in om och om igen eftersom jag inte blir helt nöjd, för ni som känner mig vet ju hur noga jag är! :P Haha!
Sen så slog det mig att, eftersom man spelar in på en mobilkamera så kan inte ljudkvaliten bli så mycket bättre.
Så tog helt enkelt min sista inspelning och skickade in! :)

Nu är det bara att vänta på att den ska godkännas och komma upp på youtube så att juryn kan välja mig! ;)
Åh det hade varit så himla roligt att vinna!

Godnatt! :)

/C



Kommentarer

"Nu sitter jag här med rysningar igen. Jag säger som jag tror att Anders Bagge skulle säga...



du låter som en stjärna och du ser ut som en stjärna! "

Postat av: Ida
Skrivet 2010-02-15 klockan 09:35:54
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"du är verkligen jätteduktig, vilken känsla!"

Postat av: julia
Skrivet 2010-02-19 klockan 00:14:21

"Tack så jättemycket! :) "

Postat av: Carro
Skrivet 2010-02-19 klockan 19:48:05

"Carro, du är superduktig!! =)"

Postat av: elaine
Skrivet 2010-03-04 klockan 13:10:33
Blogg/hemsida: http://tjocktjockarebebis.blogg.se/

"Hej Carro!



Magda här, kompis till Elaine. Kom in här via hennes sida.



Vill bara säga att du är helt grym! =)

Jag ska hålla tummarna att de väljer dig.

Lycka till!

"

Postat av: Magda
Skrivet 2010-03-05 klockan 14:49:33
Blogg/hemsida: http://muffins-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback