Min lya!

Hejsan!
Idag är det lördag och jag är ledig.(!!) Det är inte ofta det händer vill jag lova... Efter att Nils gått, blev jag så himla rastlös när jag insåg att jag inte hade några planer för dagen. Det är ju ganska skönt att bara ta det lugnt, men när jag ändå är ledig så får man ju passa på att göra något. Så nu väntar jag på att My ska komma hem från Ikea, så att vi kan hitta på något!

Här kommer bilder på min fina lya! Även fast jag inte har bild på toaletten, så har jag faktiskt en! ;)
Men det är lite stökigt där nu, så ni får komma och se den själva! :) Haha!
Sen ska det även nämnas att jag har myycket garderober, jag kan till och med gå in i dom som Anna Nicole Winter! ;) Hahaha!


Mitt Kök!


Mitt mysiga vardagsrum!


Mitt sovrum, blev lite svårt att ta bild på för det är mycket större än vad det ser ut att vara! :)

Ha en fin lördag!
/C






Kommentarer

"Hej Caroline!

vad mysigt och fint du har fått det! I morgon så kommer vi och hälsar på dig med din älskade lille Max. Stella får också komma med.

Kram"

Postat av: Anonym
Skrivet 2010-04-17 klockan 17:00:15

"vad mysigt du har fått det ja. :) Ska bli roligt att se live. :) Puss"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-04-17 klockan 22:55:14
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback