Måndag

Hejsan!
Nu sitter jag här måndag kväll och käkar Läkerol. Vet inte hur många jag ätit idag... För många helt enkelt, men dom är ju så goda! :)
Hoppas att alla haft en bra helg! Jag hade en lugn och mysig helg! :) I fredags var jag och Nils på grekisk restaurang, det var huuuuuuuuur gott som helst! Jag säger bara det, råstekt potatis i vitlök... MMMMM!
Efter flera veckor av ganska lugnt på jobbet så blir det nog en del denna veckan när alla har fått lön. Ganska skönt tycker jag, då går ju tiden fort.
Imorgon jobbar jag bara 11-16 och sen ska jag åka till Gabriella i Torslanda och spela in min låt Am I Wrong Am I Right i en studio som hon får låna. Ska bli så himla rolig! :)

Ha det bra!

/C

Kommentarer

"Det ska bli så himla roligt att höra sen! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-04-27 klockan 12:51:23
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback