I'm Back!

Hejsan! Nu var det verkligen jättelängesen jag bloggade. Det beror på att jag inte har haft tillgång till något internet sedan jag flyttade.
Nu bor jag i min fina lägenhet som jag trivs så himla bra i! Trodde aldrig att det skulle kännas så bra att bo själv!
Ni ska få se bilder om någon dag, just nu har jag bara morgondagen i huvudet.
Jag ska spela inför Anders Bagge, Laila och Andreas Carlsson!
Heeelt galet! :)

Jag har lyckats dra på mig en liten förkylning vilket är så jäkla typiskt! Men förkylningen ska inte få stoppa mig! Jag har laddat upp med massa grejer mot halsont, så det ska nog gå vägen! Jag testade att sjunga Thinking Of You, och det låter typ bättre när jag är hes! Haha!
Det ska bli så himla roligt att sjunga för juryn imorgon! Jag blir ju alltid väldigt nervös, som ni säkert vet. Men jag ska bara försöka att gå in där och köra gärnet och ha roligt! Det är 2 minuter i mitt liv, då ska jag försöka att ge allt! Och tänka på vad det andra juryn sa, att jag är bra men att jag måååste ta för mig mer!
Så det ska jag göra imorgon! :)
Ni får hålla tummarna för mig!

Min låtlista
1. Katy Perry- Thinking of You
Ifall dom frågar efter fler
2. Duffy- Mercy
3. Här behöver jag er hjälp!
Ska det bli :
One republic- Apologize
Min låt- Am I wrong Am I Right
Forever Young
Michael Jackson- The way you make me feel

/C

Kommentarer

"Din egna låt! det blir dom impade på! =D"

Postat av: sanna
Skrivet 2010-04-12 klockan 22:07:04
Blogg/hemsida: http://frokenryding.blogg.se/

"Antingen din egen låt eller forever young. Du sjunger forever young så otroligt fint!"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-04-12 klockan 22:12:10
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Hej Min lilla Carro!

Lycka till imorgon! Vi är så otroligt stolta över dig. Tänk att du skall få din dröm uppfylld. Att få träffa IDOL juryn. Du skall ta den låten som du själv tror på mest! Jag tror inte att det spelar någon roll, vilken du väljer. Det låter bra om allihop.

Puss och Kram

från mamma"

Postat av: mamma
Skrivet 2010-04-12 klockan 22:26:32

"Vad svårt det blir nu! Haha! :D "

Postat av: Carro
Skrivet 2010-04-12 klockan 22:46:20

"haha ja jag förstår att det blir svårt. Men du är grym, glöm inte det. "

Postat av: Ida
Skrivet 2010-04-12 klockan 23:08:26
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback