Hårfixar dags!

Nu ska jag snart iväg till frisören och slinga/färga och klippa topparna! Har ju fått så himla långt hår, men det har jag velat ha länge nu, så det blir nog bara ett par ynka centimeter för att få bort det som är mest slitet.



Jag vill ju som sagt bli blondare, och vet inte hur det blir idag om vi ska göra slingor igen eller vad min frisör ska hitta på. Hon är grymt duktig! My du får se på tisdag! ;)
Meningen är nu att jag ska få en fin blond färg, så att jag inte behöver göra slingor hela tiden eftersom att det sliter så mycket. Så att jag sen bara ska gå dit och färga utväxten, så att jag slipper slita på håret så mycket.
Det här blir spännande! Kommer med bild ikväll! :)

/C


Kommentarer

"Det ska bli roligt att se! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-04-22 klockan 16:05:35
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback