Pianospel

Hejsan!
Dags för uppdatering igen, eller vad säger ni?

Idag hade jag en riktigt trevlig dag på jobbet! Det var inga sura miner på kunderna, och nästan alla var medlemmar, eller ville bli medlemmar! Vilket resulterade till att jag hade bra resultat hela dagen! Det är så skönt att inte behöva tjata på kunder, utan att dom gäärna vill bli medlemmar, för då känner man sig inte utmattad efter dagen! Haha! Me Likey! =)
Dagen gick riktigt fort, jobbade bara fem timmar så det var en go arbetsdag.

Efter jobbet mötte jag först upp Johanna, sedan kom Lina, sen kom Babymama My och tillslut kom även Kimia. Vi bestämde oss för vårt stammis ställe Cappucino, där det för min del blev pasta med currykyckling som inte var så gott! Men efter det blev det kladdkaka med vit choklad mousse, jag blev proppmätt!

På tåget mötte jag Anna en bekant ifrån gymnasiet, det var riktigt trevligt! Hon bor nära mig (tro det eller ej!) Så jag fick skjuts hem! =)

Sedan var det självklart dags för kvällens höjdpunkt... IDOL så klart!
Asså jag älskar det programmet! HAHA! Men guuud, jag förstår verkligen inte hur folk INTE kan höra att dom är tondöva.. Det är helt sjukt!
Och JÄKLAR vad bra hon tjejen med dreads var! Asså verkligen GRYM! Rösten var sjukt bra, låten var sjukt bra, HON VAR SJUKT BRA! =)
Jag säger då det: There was a hallelujah freakin moment! =)

Appropå musik! Jag har känt mig inspirerad att spela och sjunga mycket mer än förrut. Kanske beror det på idol?
Ikväll spelade jag på en låt som jag gjorde typ för två år sedan, har ingen titel eller text. Bara musik!
Nästa lön  SKA jag köpa mikrofon, ljudkort, och ja.. det som behövs helt enkelt! Måste börja spela in min musik! Den låten jag spelade ikväll hade passat sjukt bra som en musikal ballad låt! =)
Men måste dock klura på en text... Men det kanske faller sig naturligt när man har hela musiken inspelad?

Hoppas att ni har haft en trevlig kväll! =)

Kommentarer

"jaa! Det är så roligt att spela in, men jag har sällan tid för det. :("

Postat av: Ida
Skrivet 2009-09-11 klockan 09:00:14
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Ja det tycker jag verkligen är på tiden att du köper nu! Du har ju pratat om det i flera år. ;)

Sv: hehe nej du var jätte söt som vanligt, min stenålders-kameras fel! "

Postat av: My
Skrivet 2009-09-11 klockan 15:05:27
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Sv: Nej det tycker inte jag heller att den gör, men japp den är väldigt god!! =)"

Postat av: My
Skrivet 2009-09-11 klockan 15:58:53
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Tycker att du borde spela in några låtar vi kan ha på jobbet Carro! ;D



Sv: Ja, det kändes verkligen härligt! tack :)"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-09-12 klockan 00:40:36
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"Tack =) Roligt att titta på sen när magen är borta tänkte jag!

Ja visst är det. Ofta när jag tar fram mobilen och ska film så slutar han alltid. Så igår när jag ställde glaset på magen så han puttade bort det två gånger och sen kom jag på att jag kunde filma det, så gjorde han det igen =) hihi sötnosen!



Ja det gör vi alla! =) Nu får han snart komma=)"

Postat av: My
Skrivet 2009-09-12 klockan 12:33:03
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback