Hundvakt denna helg!

Hejsan!
Nu har jag kommit hem, efter att ha följt Nils till bussen. Han kom hit igår eftermiddag och hjälpte mig att passa hundarna. Vi åt räkor och en massa gott och sen var det Idol och Pirates- som var mer än tre timmar lång? Vi hade ganska svårt att hålla ögonen öppna  tre timmar senare, så det blev läggdags  typ 20 min innan filmens slut. Hehe! =)
Det var väldigt skönt att Nils var här, för jag tycker inte om att vara ensam hemma här på kvällen. Det är nämligen KOLSVART och jag är typ mörkrädd.. haha!
Så det var väldigt mysigt att ha Nils här! :) Men ikväll ska han ut med lite kompisar, så jag har bjudit hit Jessica från jobbet.  Vi ska ha tjejkväll med Tacos, massa prat och självklart serier. Har nämligen kommit underfund med att Jessica gillar serier precis som jag! =) Så det blir nog SATC ikväll kan jag tro.

Ha en trevlig kväll!

Och Milo, det är faktiskt dags för dig att komma ut snart! Puss från Gudmor! <3




Kommentarer

"Jag kollade också på Pirates! Det var jättedrygt, ibland glömde jag bort att jag kollade på den :s



Sv: Tack! Jag tyckte den var lite cool :) Det låter som en riktigt bra plan! :D



Sv: Butikskommunikatör, men det har du ju sett på facebook redan ;)



Sv: Vad gullig du är!! Jag är också glad att jag ska jobba i Gbg! =)Igår när jag kom till jobbet blev jag helt tårögd när jag såg Nakita och Evelina, haha! Även om jag inte varit borta mycket så är allting så annorlunda än vad jag är van där uppe och jag har verkligen saknat att ha er med mig på jobbet =)



KRAM!"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-09-12 klockan 19:36:44
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"Förstår att det är super mysigt att ha Nils hos dig när du är hundvakt. Jag är också sjukt mörkrädd och då bor jag ändå i lägenhet på andra våningen, hehe. Så du har ingenting att skämmas för ;)



Jag hälsade detta till Milo och fick en spark tillbaka. Undra vad han menade med det :D hehe. "

Postat av: My
Skrivet 2009-09-13 klockan 17:25:39
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Sv: haha ja risken är väl stor för det, alla bara tjatar på honom nu. Speciellt hans mamma och pappa ;)"

Postat av: My
Skrivet 2009-09-13 klockan 22:00:47
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback