Hösten är här!

Hejsan!
Nu har vi lämnat sommaren bakom oss känner jag!
Det har verkligen blivit höst nu! Löven har fallit höstgula ner från träden och hamnat på marken. Och även om solen skiner, så är det ändå bitande kallt på morgonen.
Gud vad poetisk jag är! =)
Haha!

Vad jag tänkte komma till iallafall, att jag frös imorse, för att jag glömt min sjal hos Nils.
När mamma och hundarna följde mig till bussen hade jag min skinnjacka på mig, och ingen sjal. Ja det var ju inte varmt direkt.. Min skinnjacka ser jättekonstig ut om jag stänger den, så därför måste jag ha den öppen.
Som den impulsköpande människan jag är, så sprang jag in på Indiska en kvart, tio minuter innan jag började och köpte mig en blå stickad sjal! Den är jättemysig så blev sjukt nöjd! Gött att man har 10% i personalrabatt!

ELIN DET FINNS MAAASSA FINA SAKER PÅ INDISKA! Nu är det ju ombyggnadsrea, vi måste få en lägenhet snart så vi kan börja planera! =D Haha!

Och vad jag tänkte avsluta med, är att jag ska unna mig att köpa inspelningsgrejer denna veckan!! Det är nu eller aldrig liksom, kommer inte att ha råd med det när jag flyttat.  Och det är dessutom slut med slösandet och så, det blir kanske svårt att vänja sig vid det. Men nu ska jag bli vuxen och flytta hemifrån! =D
Det känns riktigt kul! 



 







Idag hämtade jag även ut en jättebra Fuktgivande Dagcreme och en Peeling av aprikoskärna för mina bonuspoäng som jag sparat på Yves Rocher kortet.  
Produkterna är jättebra!

Vänner ni glömmer väl inte att peela ansiktet 1-2 gånger i veckan. Jag ska erkänna att jag faktiskt väldigt sällan har peelat mig, men nu blir det ändring! =) BUMS!


Billiga BRA produkter! =)
Sanna vad har du tyckt om dina produkter än så länge??




Ett annat hösttecken är att vår brasa är igång igen! =)
Men det känns bra med höst!


Kommentarer

"Vilken snygg sjaaaal! Ge mig den! ;) Det roligaste är att jag faktiskt tänkte köpa en sjal i den färgen^^"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-09-22 klockan 00:00:28
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"Och ja, just det, INDISKAAAAAAAAA!!! AAAH!! Hur jobbar du på söndag? Tänkte om du hann ta en liten planeringstur ;D"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-09-22 klockan 00:03:28
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"Hej!

hahah du får läsa på Elinsblogg för jag svarade där du skrev. ...du förstår jag är lite av en dyslektisk ordmärkare...<3



Väldigt snygg blå färg på sjalen!"

Postat av: Dinmamma!_inte, men Elins ;)
Skrivet 2009-09-22 klockan 00:59:12
Blogg/hemsida: http://minmammas.blogspot.com/

"Sv: Hehe, det är en liten sak man sätter i näsborren och trycker på som liksom suger ut snoret. Ifall han är täppt i näsan när han ska sova tex. =)"

Postat av: My
Skrivet 2009-09-22 klockan 10:59:27
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Åh, perfekt! :D Ja, det hoppas jag verkligen, det vore jättebra! "

Postat av: Elin
Skrivet 2009-09-22 klockan 22:32:40
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback