Helgen som varit

Hejsan!
Herregud vad jag är bra på att uppdatera denna veckan! =) Hehe!

Jag var ju hundvakt i helgen, och jag måste säga att det gått väldigt bra! Igår kom Jessica hit, och vi hade väldigt trevligt!
HAHA jag var så jäkla klumpig när vi skulle göra tacos..
Jag gillar både hårda och mjuka skal, så hade jag dom hårda skalen i ugnen i några minuter. Sedan ställde jag plåten uppe på spisplattorna. 
När vi började äta så sa Jessica att det luktade brännt.
Då hade jag såklart glömt att stänga av plattan på spisen, så att bakplåtspappret (Stavning?) hade börjat bli svart! Vilket resulterade i att HELA huset luktade bränt! :P YES!
Är det inte typiskt att något sådant ska hända när man tar hem en kompis för första gången? Jaja, lukten gick ju bort efter ett tag när vi hade vädrat! =)
Efter vi hade ätit så kollade vi på SATC filmen, ÅH den är såå BRA! Längtar tills tvåan kommer ut! Jag ska lätt gå på premiären! :)

Idag skulle Jessica börja jobba kl 10.30 och eftersom bussarna inte går sådår jäättebra, så tog vi en morgonpromenad ner till stationen, och det var riktigt härligt att gå i det fina vädret!

På eftermiddagen åkte jag ner till stan för att fika med Elin! :) Vi satte oss på Espresso House på Vasa Victoria och tog oss varsin stor Vanilj Latte (YUMMI!!) och muffins! Det var väldigt trevligt!

Nu har vi börjat smida planer igen!
Jag återkommer! :)



My baby is adorable!


Kommentarer

"sv: Ja visst skulle jag väl det! glömmer aldrig den dagen. ^^



ja jag är också alltid klumpig med folk som jag inte känner så väl, och då måste jag nästan alltid försvara mig och försäkra om att jag inte är sån i vanliga fall, vilket vanligtvis bara blir ännu värre. ^^"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-09-14 klockan 00:21:46
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"hehe, sånt är lätt hänt Carro! =) Tur bara att ni kände lukten innan ni fick större problem än lite rök!

Jag saknar min Carro nu, vill ses snart! "

Postat av: My
Skrivet 2009-09-14 klockan 16:02:22
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"ja. :D de är underbart goda. :D "

Postat av: Ida
Skrivet 2009-09-14 klockan 21:32:24
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Sv: Ja det får vi göra! Hehe, ah det var det faktiskt, även om det blev lite misslyckat ;)

Jag hämtar upp dig på jobbet på fredag! =)"

Postat av: My
Skrivet 2009-09-14 klockan 22:20:18
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"klart vi måste ses på håkan! =D jag ringer när jag kommer till göteborg!"

Postat av: sanna
Skrivet 2009-09-15 klockan 19:20:13
Blogg/hemsida: http://frokenryding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback