Fika och Pilates

Hejsan!
Idag är jag ledig från jobbet! Jag sov till kl 10 idag, det var så himla skönt! Minns typ inte sist jag sov så länge! =P Nu har jag rastat hundarna och ska snart käka frukost. Sedan bär det av till stan och fika med Linnea! Det ska bli jätteroligt, vi har inte setts på länge nu! Vi har kännt varandra sedan vi var pyttesmå, och eftersom vi nuförtiden inte brukar följa med våra föräldrar när dom ses, så blir det att man inte ses så ofta tyvärr! Men idag ska det bli kul! =) 

 

Jag och Linnea när vi kanske var typ 4 och 5 år! =)


Ikväll ska jag pröva på Pilates! Jag kände mig lite osäker när jag vaknade, typ skaa jag verkligen dit? 
Men när jag testade mina träningskläder, blev jag ändå rätt pepp!
Det ska bli kul att testa på en ny träningsform, kanske tycker jag att det är jättekul! HOPPAS! =)
Behöver få  bort min dåliga hållning en gång för alla!

Ha en fin dag!




Kommentarer

"du får skriva sen och berätta hur det var!"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-09-16 klockan 13:38:31
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback