Ser fram emot att gå på Joshua Radin!


Jag hittade ett liveklipp som låter jättebra! Här sjunger han med Pricilla Ahn, en annan favorit som också är en
duktig singer/songwriter.
Tyvärr verkar det inte bli hon eller Ingrid Michaelson (hon brukar också sjunga med honom)
som ska vara med och lägga tjejstämmorna på denna turnen, utan läste idag att det
blir Dregens fru Pernilla Andersson.

Fasen! Det hade varit så bra om Priscilla Ahn varit med! Men man kan inte få allt! Pernilla Andersson sjunger ju också bra, men trodde bara att hon sjöng svenska låtar, men tydligen inte. Så det blir spännande!

Det ska bli så himla roligt att se han live!!



Här sjunger Pernilla Andersson en låt av John Mayer 

Kommentarer

"Wiie, jag längtar också :D"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-10-12 klockan 01:02:27
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"Tack sötnos. Nu är allt bättre och jag tog mig även till skolan idag fastän det kändes lite jobbigt:) Vi syns nog i morgon också gumman. ska hinna med någon bra buss så jag hinner träffa dig och idis en stund:)"

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-10-12 klockan 17:14:36
Blogg/hemsida: http://johannasbloggblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback