Idolkväll hos My!

Hejsan!
Igår åkte jag med Gabriella och Sanna och hälsade på My och Milo. Lite senare kom även Lina! :) 
Milo var såklart helt bedårande som vanligt! Jag är mycket stolt att jag får vara gudmor till den lilla sötnosen! <3
Man blir så lugn av att ha Milo i sin famn! På onsdag kommer jag igen och hälsar på! :)

Jag My och Lina kollade på idol, samtidigt som jag lockade deras hår! Sen så blev det mycket skratt och fjanterier!
Jag gillárt! <3

Här kommer lite bilder från gårdagen!



Min nya kavaj! =)


Min nya kappa!




Gabriella och Milo


Sanna och Milo



Gudmors ögonsten!



Fina fina du! <3



Lina är också en mycket stolt gudmor!



Mina fina! <3


Kommentarer

"fasen vad du är snygg carro!"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-10-31 klockan 21:17:27
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Vilka fina bilder! <3

Sv: haha! ni höll på i evigheter :D Det var väldigt roligt! :D ses på onsdag babe!



"

Postat av: My
Skrivet 2009-11-01 klockan 02:36:54
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback