Ett smakprov på en låt



Det här är en låt som betyder mycket för mig. Jag skrev den i trean på gymnasiet, när vi hade text till musik kursen. Jag gjorde den när Nils var utomlands i tre månader. 
För några veckor sedan bestämde jag mig för att spela in den på min digitalkamera (haha, man tar vad man har)så att jag inte ska glömma av den.

Tänk då visste jag inte att vårat förhållande skulle ta slut. Livet kan verkligen förändras fort! Det är tur att jag har en konstnärlig ådra så att jag kan bearbeta saker genom musiken.
Nu även fast det är som det är, är jag väldigt nöjd med låten så jag planerar att spela in den så fort jag får möjlighet.
Låten är väldigt naken nu, jag har tänkt mig en massa fina stämmor, och mer instrument. Så det får ni tänka att det ska vara! =) 

 



Kommentarer

"Stunning."

Postat av: Elin
Skrivet 2009-10-14 klockan 00:50:19
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"Vad duktig du e Carro!:) Jätte fint!"

Postat av: Lina
Skrivet 2009-10-15 klockan 12:17:01

"Tack så mycket! =) "

Postat av: Carro
Skrivet 2009-10-15 klockan 21:21:47
Blogg/hemsida: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback