Bajstelefon

I några veckor så har min mobiltelefon blivit lite underlig. Det började med att jag var tvungen att hålla i kontakten till hörlurarna när jag lyssnade på musik. Jag trodde ju att det var hörlurarna som gått sönder, så att det glappade. Och eftersom det är en seg utgift med nya hörlurar, så har jag gått och hållt i kontakten ett bra tag.
Hur som helst så blev det värre för några veckor sedan, då det inte ens funkade att lyssna på musiken, utan bara ibland i vissa lägen.

Något annat underligt är att det inte längre går att ladda min telefon! Fel på laddaren tänkte jag först, men icke! Även laddningen har gått ibland, men sen piper det och står - laddar... PIP laddar, pip, laddar PIP LADDAR. SJUKT IRRITERANDE!!
Det är meningen att det ska pipa en gång, precis då man stoppar in laddaren.
Så jag antar att det är något fel på själva "kontakthålet" i mobilen, för nu funkar det inte att ladda överhuvud taget, och det går inte att lyssna på musik! =(
Så ovärt med en musiktelefon när man inte ens kan lyssna på musiken!!
 =(

Något som också är otroligt störande är att jag har tappat bort mitt garantikvitto. Så om jag ska laga "glappet" så lär det ju kosta ganska mkt. Sist jag bytte ut luckan & skärmen  på mobilen kostade det 1500 kr.
Kostar det så mycket nu kan jag lika gärna köpa en ny mobil! 


  


                           Samsung SGH-F480I Rosa

Den här tycker jag är snygg! Nu börjar jag känna ett sånt där Carro-köp-behov...
Vill haaaaa!



Nu ska jag snart kila ner till bussen och ta tåget till stan och träffa goingarna Ida och Johanna!

puss!


Kommentarer

"Jag tappade min mobil i toaletten förra söndagen.... Haha. Men som tur va började den magiskt fungera några dagar senare. Men jag var utan mobil i några dagar, och shit vad lost man var utan!"

Postat av: Kimia
Skrivet 2009-10-13 klockan 21:17:49

"Kimia: Haha! Ja man känner sig verkligen lost! Nu funkar ju min mobil förövrigt, men det är så segt när man inte kan lyssna på musik eller ladda!! Pappa får ladda sin extra telefon, så jag får sätta i batteriet i min... :P "

Postat av: Carro
Skrivet 2009-10-13 klockan 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback