One tree hill inspirerad

I 7:e säsongen av One tree hill har det kommit några nya ansikten. Här är Shantel Vansanten och jag tycker att hon är så jäkla snygg i håret!  Jag blir galet sugen på att färga håret nu igen!! Och ni vet ju hur jag är... Ibland får jag färgahåret ryck, och då brukar det oftast bli så! ;) Dessutom har jag behållt mitt blonda hår i två år nu, det kanske är dags för lite förändring?

Jag tror minsann att det blir något sånt här nästa gång jag besöker frisören på Ansa! :)



Shantel Vansanten


Kommentarer

"ja det var en snygg färg måste jag säga. Torsdag hade jag absolut kunnat träffas. Jag slutar kl 15.00 så vi kanske skulle kunna träffas någonstans och fika?"

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-11-09 klockan 20:54:18
Blogg/hemsida: http://johannasbloggblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback