Ibland blir man förvånad

Idag kom en utav mina stammisar in i butiken, ni vet hon som ville pussa mig...
Denna gång kom hon in och ville prata med mig såklart, haha! Jag tänkte att hon bara ville få lite hjälp med produkter, men så började hon ta fram en massa papper och berättade att hon gick någon business kurs och skulle skriva ett arbete typ.
Så ville hon att jag skulle hjälpa henne! Hon sa att man fick ha en person som skulle hjälpa henne, och javisst tänkte jag, jag hjälper gärna till med att berätta om produkter och så där.
Men då ville hon att jag skulle hjälpa henne att komma på vad hon skulle skriva om, och då kom vi (jag) på att hon skulle komma på en affärsidée om smink.
Sen så frågade hon:
- Skulle du kunna ta med det här idag och skriva lite hemma?
Haha då sa jag nej, det går faktiskt inte. Och sa till henne att hon nog borde göra det själv..

Ibland då undrar man... :P




Kommentarer

"hahaha vilken galning"

Postat av: ida
Skrivet 2009-11-17 klockan 14:43:52
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback