80-tals festen!


I lördags firade vi Gabriella, Emil och Jessicas födelsedagar med en stor 80-tals fest!
Man var riktigt peppad, eftersom vi har väntat på denna festen i flera månader! Dagen började med våra makeovers hemma hos My. Jag kan säga att det låg smink i princip överallt i köket och badrummet, och resultaten blev väldigt bra! 
Stackars Milo blev väl helt vettskrämd av sin gudmor, det är tur att jag inte har våfflat hår,  turkos ögonskugga och blå Mascara på mig varje dag! ;) 
Lokalen Berg 211 var riktigt häftig! Man var verkligen inne i ett berg!
Det var jättekul att se alla utklädda för alla hade verkligen gått in för det! Det är så det ska vara! ;) 

Jag var uppsatt i talangtävlingen fick jag reda på dagen innan, så jag hade övat in Forever Young, men jag blir så otroligt nervös när jag ska uppträda, så jag fegade under själva tävlingen. Men efter många om och men så gick jag slutligen upp och det var väldigt roligt! :) 
Man får en riktig kick efteråt när man har varit på scen! 

Kvällens roligaste uppträdande var dock när Johanna, Sebastian, Linn och Tobias dansade till Girls just wanna have fun! Hahaha det var grymt! :D

Så det var en riktigt lyckad kväll med massar av dans, underhållning och skratt med underbara vänner!
puss på er!



Redo!


Snygga tjejer!


Du världens finaste! <3


Kvällens roligaste uppträdande!!



Ni är bäst! Älskar er alla! <3


Fina Johanna!


Hade så jäkla roligt!!

 

Tack Gabriella, Jessica och Emil för en jätterolig kväll!!

puss på er!


Kommentarer

"tack för att ni kom!!!! vi uppskatta de jätte mycke!!!!"

Postat av: jessica
Skrivet 2009-11-24 klockan 14:13:07

"Sv Jessica: Tack för att vi fick komma! Det var så jäkla roligt! :D Årets fest!! "

Postat av: Carro
Skrivet 2009-11-24 klockan 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback