Sommar dofter!

Oj vad jag är trött! Det känns verkligen att man har gått upp tidigt idag! Jag öppnade butiken idag och startade dagen som vanligt med en stor latte, denna gången med chokladsmak- från Espresso House! Undra om det inte är värt för mig att skaffa ett sånt Espresso kort.. då får man typ två latte gratis. Om jag köper dom i femman får jag personalrabatt, men jag orkade inte gå dit imorse, för då hade det blivit en omväg!  
(Lat jag? Bara lite! )  

Nu när jag har varit ledig i några dagar så kände jag verkligen att jag hade energi och kraft att ta fram säljaren i mig! Jag var sådär övertrevlig och käck ni vet, och då lyckades man ju få lite nya medlemmar! =)
Självklart är jag alltid trevlig i vanliga fall, men idag kände jag att jag kunde övertala folk bättre än vad jag har kunnat på sistone.
Sen så har det i stort sätt bara varit trevliga kunder idag, och då går det ju självklart lättare också. Det blir en mer utmaning när det kommer in bittra tanter som BARA vill köpa något dom sett  fått bra betyg i GP...

Jag är ju ett parfym freak som mina närmsta vänner nog redan vet! Jag har väl en så där 5-6 parfymer som jag brukar variera mellan. Men jag känner att jag inte hittat min signatur doft än, eller vad man ska säga. Det vore "kul" att hitta en parfym som man verkligen tycker om och vill använda hela tiden!
Förra veckan upptäckte jag en parfym på jobbet som jag tycker väldigt mycket om! Den är vardags fräsch och passar mig väldigt bra. Och något som är kul är att jag upptäckte att jag kan,  om några stämplar (på mitt medlemskort på Yves Rocher) faktiskt hämta ut en sådan parfym helt gratis! =D Yey!
SÅ VÄNNER kom och bli medlem på YVES ROCHER! Det lönar sig! =)

Idag fick jag lukta på våran sommarparfym som vi ska lansera i början av juni!
DEN LUKTAR JÄTTEGOTT!! 
Så det blir en Carro parfym i sommar! Haha dock kommer jag inte vara ensam om den. Idag pratade jag, Elin och Nakita om den parfymen, och vi är ganska överens om att alla kommer att använda den i sommar...
Men parfymer luktar ju faktiskt olika på alla! Så det kommer väl skilja sig lite grann iallafall! =)

Mina nya parfym favoriter jag spanat in:


1. Naturelle EDT - Yves Rocher:
En fräsch och sprudlande Eau de Toilette med gröna doftnoter, blommiga och fruktiga som för med sig vårens ungdom.



2. Nina Ricci EDT - Kicks
En söt och blomstrig doft som charmar omgivningen. Doftnoter av citrus och röda äpplen. Påminner lite grann om DKNYs äpplen. 



En favorit sedan förra året:

3. Dolce & Gabbana the one EDP - Kicks
En orientalisk och blommig doft, En fruktig yta med ett hjärta av jasmin och lilja.


Kommentarer

"Åh, ja "vår" sommardoft är helt underbar :D Synd att det är en eau de toilette bara, den kommer ta slut sjukt fort ;D"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-05-19 klockan 01:20:23
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"jaa parfymer är underbara. jag brukar fundergröna st. :)



jag tror att jag ska vara katten findus. om jag kan hitta ett par bra gröna byxor vill säga. :) vad ska du vara?"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-05-19 klockan 09:36:14
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Du är himla duktig carro. Jag hejar på dig!"

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-05-19 klockan 09:47:07

"Sv: Tack Johanna! =) "

Postat av: Carro
Skrivet 2009-05-19 klockan 17:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback