Sannas Maskerad

I lördags fyllde Sanna 20år och det firades med en kväll i Sagornas värld. Och OJ vad hon hade gjort ett bra jobb!! Rummen på övervåningen var inredda efter sagor, dvs ett Peter Pan rum, trolltrum (tror jag) Men jag gillade ju Prinsess badrummet på nedervåningen mest! Badkaret var fyllt med maaaaassa rosa ballonger, och allt där inne var rosa! I bakgrunden spelades Askungen, så det var jättemysigt att sitta där inne och lyssna! Haha! :)
Det var en jätte trevlig kväll verkligen! Det bjöds på god mat och dricka och två jättefina goda tårtor, och så fick vi alla vara barn igen och gå poängpromenad och ha fiskdamm senare på kvällen! Jag tror att alla tyckte att det var sjukt kul att få vara lite barnsliga, vi såg ju ut som femåringar typ.. haha!
Men jag blev mest av allt imponerad av Sannas maskeraddräkt! När jag och My kom dit  så möttes vi av ingen mindre än Den goda fen från Askungen. Sannas dräkt som hon hade sytt alldeles själv var helt otroligt fin! Sanna Banana,  du är så duktig! Du kan allt du! :)

Jag, My ,Johanna och Ida satt mycket själva och bara pratade om allt och ingenting! Det var väldigt kul faktiskt! Vi ses ju inte så ofta allihopa så då passade vi ju självklart på att ta igen lite snack! :)

Nu ska jag försöka att ladda upp lite bilder, om min kamera vill samarbeta. Hela datorn brukar stängas av när jag kopplar in kameran i datorn, KUL! Nä men hoppas att det går bra!

Ha en trevlig kväll!
/ Carro
 



Ready to go! Madicken och Älvan



Sanna "Den goda fen" SÅ BRA!!


Prinsessan Johanna och Maja Gräddnos!


En annan fin Fe!




Fina tårtan!

Jag som Madicken! :)

Fler bilder kommer upp på facebook imorgon så håll utkik! :)




Kommentarer

"ja vi hittade massa saker och allt är ju så himla billigt med! Självklart kan du det! =) Vi får planera lite mer i förväg inför nästa tur! =)"

Postat av: My
Skrivet 2009-05-27 klockan 11:50:54
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback