Myshelg!

Hejsan!
Nu när jag har en sån fin blogg så är det väl inte mer än rätt att uppdatera oftare! 

Idag är jag ledig från jobbet, och efter flera månader av jobb varje helg så är det jätteskönt att ha en dag ledig i helgen. Tänk att något som en hel helg ledig var så självklart förut när man gick i skolan. Det är ju numera lyx! :)
Tro nu inte att jag tycker att det är fruktansvärt att jobba, klart att man inte är jättesugen på att gå och arbeta varje dag, men jag är ändå väldigt nöjd att jag hade turen att få ett jobb som jag ändå tycker är roligt. Det är inte alla som trivs så bra på jobbet som vi i vårat lilla team gör.

Igår firade jag och Nils våran ettårsdag, eftersom vi båda jobbade den 5 maj. Så vi bestämde oss för att lyxa till det, och gå ut och äta. I vanliga fall brukar Nils laga i princip all mat, han är väldigt duktig på det! Men nu tyckte jag att min älskling bara skulle få sitta ner och äta.
Så middagen igår blev en fetaostfylld biff med klyftpotatis och bearnaisesås till mig, och  Lammfilespett med klyftpotatis och  tomatsås till Nils. Gott! :) Det var trevligt att gå ut och äta! Det borde man unna sig oftare!
Till efterrätt handlade vi Ben & Jerry's glass! En favorit för mig och Nils är Cookie Dough så den blev det, och så provade vi även  Phish Food som vi inte hade testat innan. En chokladglass med sega marsmallows, kolasås och chokladfiskar! Sååå gott!
Alltså ni som inte än har smakat på Ben & Jerry's MÅSTE göra det!  Det ÄR VÄRLDENS GODASTE GLASS!

Så det var en mycket lyckad och mysig kväll! :)
Hoppas ni också hade det bra!

/Carro

Kommentarer

"Hej!

På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Kram"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-05-10 klockan 15:04:19
Blogg/hemsida: http://idabom.blogg.se/

"jag älskar ben and jerrys! min favorit är bohemian raspberry. ja det vore onekligen trevligt. har haft så fullt upp det sista att jag inte har haft tid för nåt alls typ. hur står det till med dig?"

Postat av: ida
Skrivet 2009-05-10 klockan 19:52:02
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Jag skulle kunna på fredag?"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-05-11 klockan 15:44:26
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback