Fredag!

Gud vad veckorna går fort! Nu är det fredag igen, och det är suveränt väder ute! Och jag är ledig hela helgen! :) Yeey!

Igår var jag hos min bästa My! Det var väldigt mysigt och kul! Först åt vi muffins som jag hade tagit med mig, och sen kom Lina, medans vi tittade på det nya one tree hill avsnittet! Och sen kom Mys mormor och Lars förbi. Väldigt trevliga människor måste jag säga! :)
Vi fikade och pratade i några timmar. Och sen när jag och Lina gick byttes vi av med Stacey och Robert! Så det var alltså fullt hus hos My och Emil igår!  Haha! :)

Idag ska jag och Nils som sagt passa Max & Dogglas. Väldigt bra då att det är fint väder, för vi har ju en härlig altan att sitta på, som även hundarna tycker om att vara ute på.
Jag är redan hemma nu med alla hundarna, dom är så snälla så! Dom ligger bara och sover just nu, så det faktiskt inga problem att passa dom.

Det ska bli mysigt att tillbringa helgen här, jag och Nils brukar ju för det mesta vara hos honom i stan på helgerna. Men nu när det börjar närma sig sommar så är det härligt  att vara på landet. Då kan man sola och bada och sitta på altanen och äta.
Så vi får allt hoppas på att vädret håller i sig hela helgen! :)

Ha en trevlig dag!
/Carro




Kommentarer

"Ja det var verkligen fullt hus! trevligt! =) Gud mina ben och fötter värker som bara den och imorgon är det jobb igen.. Hur jobbar du i veckan? Puss"

Postat av: My
Skrivet 2009-05-17 klockan 00:43:27
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback