Carro youtubar om OTH

Idag började jag kolla på första säsongen av One tree hill igen, eftersom min syster var så himla snäll och gav 1:a & 2:a säsongen! Tack! =)
Det var riktigt kul att kolla på så gamla avsnitt, för det var så länge sen jag såg dom.  
OTH är verkligen en serie som har följt med, och det är en av mina favoritserier som fortfarande håller efter alla år!
För ett tag sedan kunde man läsa på Kanal 5 hemsida att det gick rykten om att både Hilarie Burton ( Peyton) och Chad Michael Murray (Lucas)  inte hade fått fortsätt kontrakt för den 7:e säsongen. Så himla tråkigt om det skulle vara sant, tänkte jag då. Sen hörde jag inte mer om det.

Men efter att jag kollade runt på youtube och sökte på OTH hittade jag ett videomeddelande från Hilary till alla fans.
Jag var tvungen att kolla på det några gånger, för jag tyckte att det var lite luddigt om hon skulle sluta eller inte. Hon sa det inte rakt ut. Men efter att ha kollat runt på kommentarer och så, så verkar det faktiskt som om min favorit karaktär ska sluta! Buhuu! =(
Peyton och Lucas ska ju få barn och leva lyckliga i alla sina dagar!



Nu ska jag kolla på säsongsfinalen!

Kommentarer

"nää, vad tråkigt! Det blir ju inte detsamma ju. då kan man ju bara tänka sig hur det kommer sluta..."

Postat av: Ida
Skrivet 2009-05-20 klockan 12:37:19
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback