Tisdag kväll

Jag hade sån värk i benen igår kväll, det var nästan jag trodde att  jag skulle vakna upp med feber. Men det klarade jag mig ifrån, men undra varför jag hade så ont? Jag kanske växer några centimeter till... 
Jag var iaf så otroligt jäkla trött imorse, men jag vaknade utan någon feber iaf! Som tur var kunde jag åka till stan med mamma idag som började klockan 10. Själv började jag 10.30. Så vi hann med en fika på mammas jobb innan det var dags att bege sig mot jobbet.

Det har varit så himla fint väder ute idag, så imorse åkte skinnjackan på! (och självklart den nya väskan) =) Det var lite kallt när det blåste, men äsch! Läste på löpsedlarna att våren är påväg, så det hoppas man ju stämmer! För det hade ju  varit skönt att slippa vinterjackan...
Imorgon är det jag som öppnar butiken, så det innebär att jag får gå upp tidigt! Halv sju... Usch och fy! Men jag kan åka med mamma till stan imorgon också, så det är väldigt skönt! Annars hade jag fått gå upp tidigare!

Imorgon är det alltså jobb 9-19 en ganska lång dag! Kommer antagligen vara helt slut när klockan är sju.
Jag är så dålig på att gå och lägga mig på kvällarna. Brukar alltid kolla på tv/somna ifrån den... haha ( somnade från tvn senast igår)
Så det är väl snart dags att gå och lägga sig! Men först vill jag bränna ut en skiva som jag kan ta med mig till butiken imorgon. För några veckor sedan såg jag och Nils på en film som är verklighetsbaserad som hette- Into the wild.
Jag var ganska trött den kvällen så jag somnade efter 20min... haha
Filmmusiken är gjord av Eddie Vedder iaf, och skivan heter precis som filmen- Into the wild.
Så nu ska jag bränna ut den! =)

Ha en trevlig kväll!
/ Carro


Kommentarer

"Into the Wild är skitbra! "

Postat av: Michelle
Skrivet 2009-03-18 klockan 17:32:09
Blogg/hemsida: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

"åh tack Carro =)

Jag fick köpa en ny tågbiljett, så det blev dubbla :( sjukt onödigt! Men såna tabbar får man väl leva med också :)"

Postat av: Vickan
Skrivet 2009-03-18 klockan 23:18:15
Blogg/hemsida: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback