Ny vecka!

Hejsan!
Nu var det några dagar sedan igen som jag bloggade.. Helgen har varit väldigt bra! I fredags efter jobbet åkte jag hem till Nils. Sedan jobbade jag lördag 10.30-18.30, och var en aning snurrig! Jag måste fasen skärpa mig och äta bättre på morgonen. Men det är så svårt att slänga i sig något när man precis vaknat tycker jag, men får väl satsa på att äta på vägen till jobbet eller något. För utan energi blir jag helt förvirrad.. haha (Nu såhär i efterhand är det lite komiskt.. Tur att det löste sig tillslut. =)
Så efter jobbet i  så mötte jag upp Nils, My och Emil så gick vi och handlade inför lördagsmiddagen- tacos! =D Det var så otroligt gott!! När vi var proppmätta så tog vi plats i vardagsrummet och tittade på Melodifestivalen. Det blev faktiskt väldigt spännande i slutet när man väntade på folkets röster! Min favorit  var Alcazar, jag tycker att dom skulle  ha vunnit, men jag tror nog att det vinnande bidraget kanske kan lyckas?
I vilket fall som helst, så var det en väldigt trevlig kväll! =) Mer softiskvällar tycker jag!

Igår var det hur skönt som helst att vara ledig!! Att få sovmorgon och bara ta det lugnt, och äta frukost när man ville! (Jag och Nils åt förövrigt upp resterna från tacosen, mums!)
På dagen kom Nils föräldrar hem från landet, och då gick vi och handlade inför middagen. Vi skulle nämligen fira Nils pappas födelsedag!
Jag stod och hackade lite grejer på ett hörn, medans Nils gjorde det mesta! Måste faktiskt skryta lite över min pojkvän för han är så duktig på att laga mat!! =D
Middagen blev:  Väldigt goda lammfärsbiffar med fetaost, pressad potatis och en gudomlig sås! Som bland annat innehåller 4dl vitlök(!!) =D Haha! Oj tänker ni säkert,  men jag kan verkligen säga att den var huuur god som helst! Haha jaja det var ju tur att alla åt iaf! =) För vi luktade nog en del vitlök!
Sedan blev det marängtårta och kaffe! Så det blev verkligen en jättegod födelsedagsmiddag!

På kvällen var det bara Tv som gällde, men det är väl det som är härligt med söndagar? Att man bara kan slappa och kolla på film! =) Vi såg på Wipeout (haha) och sedan Beck! Det gör vi varje söndag! Dom är väldigt bra! Hade inte sett någon Beck film innan dom började visas nu.

Idag var det jobb igen! Dagen gick bra! =) Det var kampanjbyte så man har haft något att göra hela dagen, så tiden har faktiskt gått fort. Jag måste passa på att göra lite reklam!
Idag lanserade vi vårat nya smink - Couleur Nature, och ni som gillar smink måste faktiskt ta er en runda ner till stan och kolla det! Det finns så mycket fina färger och nyanser, som faktiskt passar alla! Speciellt glad är jag över dom nya foundations som har nyanser för även ljusa personer (som blekfisar som mig)
Så nu får ni pallra er till Yves Rocher och hälsa på mig och köpa smink! =)

Förresten!  Jag köpte en så fin svart väska idag! =D Jag tycker verkligen om väskor, det är något med dom! Jag kan inte få nog! Haha! (Men ingen tjej kan väl ha för mycket väskor, eller vad säger ni?)
Den var inte så farligt dyr iaf. 249 kostade den. Förra veckan var jag tvungen att gå ut från Accent för jag var nära på att köpa en väska för 400kr.. haha! Som sagt, det är något fint med väskor! =)
Jag försökte ta en bild på den, men den är finare i verkligheten, nu är den dessutom inte fylld med något.. Men ska försöka lägga upp en bild!

Sen ska jag gå och lägga mig!
Ha en trevlig kväll!

/ Carro


Min väska!

Kommentarer

"vitlöken låter fantastiskt lockande!!! :D"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-03-17 klockan 11:48:42
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Väldigt snygg väska! Du, min mobil är borta, därav har jag inte hört av min ang. träningen! Men vi får ta det nästa vecka när jag är hemma från London! Här är mitt nya nummer: 0760-79 70 76



Puss!"

Postat av: Michelle
Skrivet 2009-03-17 klockan 19:49:22
Blogg/hemsida: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback