Magsjuka

Nu har man gått och blivit magsjuk. SÅ jobbigt!! =(
Hade ju pratat med My igår och hon hade blivit väldigt dålig och spytt en massa, och tydligen hade Kimia också blivit dålig. Men jag kände ingenting på hela dagen, utan det var igår kväll som jag började må illa. Jag ville inte gå och lägga mig illamående, så jag och Nils gick och la oss vid halv ett tiden, och då kändes det ändå okej. Men jag har vaknat flera gånger i natt av att jag mått så illa. Tillslut kunde jag inte bara ligga och vänta på att det skulle gå över så då fick jag göra något åt saken. Det är ju så fruktansvärt äckligt att spy, det måste vara det värsta! Att ha ont i magen kan man ändå hantera, men att något pressas upp ur halsen är vidrigt!
Jag spydde verkligen som ett jäkla vattenfall och sen var jag helt matt. Men jag kunde liksom inte somna om riktigt, för det kröp i kroppen på mig- feber. Så denna natten har jag inte sovit så värst mycket.
Jag skulle ju dessutom jobbat idag, så när jag för andra gången spydde vid 7 tiden så var jag tvungen att ringa Evelina och säga att det verkligen inte gick att jobba, jag höll liksom på att svimma så fort jag gick uppe.
Så nu är jag ledig i helgen, får verkligen hoppas att den här skiten går över snabbt!!

Så denna dagen har jag bara legat ner och sovit och ätit lite rostmackor doppade i blåbärssoppa, och druckit avslagen cola.
Fick ju ringa efter mina föräldrar som varit på hundutställning, att dom skulle komma och hämta mig hos Nils. Jag vill ju inte smitta ner honom, eller hans familj. Jag hoppas verkligen att dom klarar sig ifrån denna jobbiga magsjuka!

Så nu sitter jag här hemma och är ganska rastlös! Ska kanske ladda ner någon bra film, eller kolla på Sex and the city filmen, den är ju mysig. Och sen blir det Robinsson!


/Carro


Jag i natt... =(
Bild lånad av  sidan: http://www.kollega.se/index.cfm?c=7610


Kommentarer

"Ja det är det verkligen! Mitt comviq kompis har gått ut så jag kan inte svara på sms. Men jag kanske ringer senare eller så kan du alltid ringa hem till mig om du får tråkigt. Idag är det okej och imorgon så mår vi bra igen! ;)"

Postat av: My
Skrivet 2009-03-21 klockan 20:25:50
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Ja det är jätte skönt! härligt att du också mår bättre! hehe jag har också precis ätit lite fiskgratäng. Det blev inte så mycket, då jag blev mätt efter typ 5 skedar, men det känns ändå bra att äntligen har ätit lite. Känner inte att jag behöver oroa mig för att det ska komma upp igen längre heller.

Hoppas jag vaknar med en lite större aptit imorgon!Puss och godnatt!!"

Postat av: My
Skrivet 2009-03-22 klockan 00:46:07
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback