Kramp i vaden

Idag vaknade jag av kramp i vänstra vaden! JÄVLAR vad ont det gör! (Haha i Nicaragua vaknade jag ju av det  varje dag pga av väskebrist, nu skrattar säkert My...) ;) Haha jaja nusåhär i efterhand är det roligt...
Iaf, det var inte ett så trevligt uppvaknande, men som tur var så var det ju fint väder ute idag igen så blev på bra humör när jag drog upp persiennerna. =) 
På jobbet var vi faktiskt riktigt duktiga idag tycker jag! Det känns så bra när man slutar dagen med bra resultat!
Jag blev så himla glad idag när Stina och Fanny kom in i butiken! =D Det ska bli roligt att fika imorgon med Stina! Hon har ju bott i Norge i ett tag, och så har vi inte setts på hur länge som helst! Fast vi alltid pratar om att vi ska göra det, så nu är det verkligen på tiden! =)

Hehe jag var just inne på idolhemsidan, och såg att Anders Bagge ska på en liten egen turne och leta efter talanger. Man kunde skicka in en ljudinspelning och och tipsa honom om talanger, en vän eller sig själv.. Man kanske ska ta och söka för skojs skull! Haha! Men jag vill ju inte bli artist riktigt, utan mer låtskrivare. Det vore nice! =) Så bara för att visa upp sina låtar...

Nu ska jag kolla på det nya One Tree Hill avsnittet!
Ha en trevlig kväll!
/ Carro

Kommentarer

"usch! kramp är det värsta som finns verkligen! men nu var det faktiskt skitlängesen jag hade det, tack och lov... åh jag har nog ett par avsnitt av oth att ladda ner! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-03-20 klockan 09:06:48
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"haha sötnos då!! det gör verkligen ont när man får kramp!! Men man brukar ju koppla det till någon form av träning, eller iaf trodde jag det, och därför var det så roligt när du fick det när du låg och sov hela tiden!

Vi ligger och sover i nicargua.... Carro från ingenstans skriker "Aj KRAMP; KRAMP!!" haha!

Men det var ju för vätskebristen."

Postat av: My
Skrivet 2009-03-22 klockan 15:00:30
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback