Fikadags igen!

Nu tyckte jag att det var dags för en liten uppdatering.
Så vad har hänt sen sist? 
I lördags började jag jobba vid tolv tiden, så jag och Nils fick ändå en liten sovmorgon eftersom han hade bilen och kunde köra mig till jobbet. Det är så lyxigt att slippa åka buss och tåg!
På jobbet var det väldigt mycket att göra, man märkte verkligen att det var lönehelg!!
Efter jobbet var det bara käka och göra sig i ordning, för sen skulle jag möta upp My vid Biopalatset. Jag hade kommit med den strålande ideen att gå på bio, istället för att se på fotboll! =)
Vi såg filmen- Dumpa Honom (He's just not that into ju, som den heter egentligen) Konstigt hur dom översätter titlar ibland... 
Den var i alla fall  faktiskt bra! =) Den var rolig, men ändå lite dramatisk! Helt klart sevärd! =) Och eftersom matchen ändå slutade 0-0 (Dvs att man har kollat på matchen i onödan) Så var det ett ännu mera lyckat biobesök! =)

Igår jobbade jag också, det var min tur att öppna butiken så jag hade redan på kvällen innan ställt om min klocka så att jag inte skulle försova mig! Haha! Ringde till och med hem och frågade för säkerhetsskull om jag hade ställt klockan rätt.. Jag har aldrig riktigt kommit ihåg hur det är med klockan, om man ställer fram eller bak den. Men nu lärde mamma mig ett sätt att komma ihåg det!

På sommaren ställer man fram grillen
På vintern ställer man tillbaka grillen

Så nu har jag koll!!

Jag och Nils såg på Slumdog Millionaire igår! Var nyfiken på den eftersom den har fått så många Oscars! Den var också bra, men kanske inte SÅ bra att den skulle få 7 oscars eller hur många det nu var den fick... Men jag måste medge att den var väldigt smart gjord!

Idag ska jag träffa Stina halv två och fika! Det ska bli väldigt roligt! =)


Kommentarer

"Du jobbar mycket, fast det är ju bra. Mycket pengar, helt enkelt! :)



Puss!"

Postat av: Michelle
Skrivet 2009-03-30 klockan 19:36:40
Blogg/hemsida: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

"Jag vill tillbaka till Angered! Träna, absolut! Och hjälpa dig med bloggen, YES! Jag är på!



Puss!"

Postat av: Michelle
Skrivet 2009-03-31 klockan 08:50:39
Blogg/hemsida: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback