En liten uppdatering om helgen och dagens!

Nu är jag trött efter en ganska lång dag på jobbet. Jobbade 9-19 idag, och det märks att man inte är van att ha den tiden så ofta. Idag har jag stått i kassan väldigt mycket, tror jag hade typ 90 kunder, och det är = En ganska intensiv dag, med många olika människor. 
Det är i allafall  ingen idag som har brutit ihop/ fått raseriutbrott för att våran orginalgåva från månadens erbjudande är slut. Och det är ju alltid något! ;)

Helgen har för övrigt varit bra! I fredags kväll var jag och Nils ute med My och Emil och åt middag på Linnes Kök och Bar. Det blev plankstek för deras del, och pepparstek för mig! Det var gott! :) Det är kul att gå ut och äta tycker jag! Känns lyxigt!
Det blev dock ingen lång utekväll, för jag skulle jobba dagen efter så jag och Nils fick skjuts hem av Mysan och Emil, vilket var väldigt snällt! Mina fötter gjorde så jävla ont efter mina nya sandaler!! Jag hade fått blåsor under stortårna(!) Aj säger jag bara.. Vilket även resluterade i att jag fick låna Nils mammas skor på lördagen. Men nu mår mina fötter bra igen! :)
Gå in på Elins blogg och läs om våran kaotiska lördag i butiken! ;)

När jag kom hem från jobbet i lördags hade Nils middagen serverad! Och oj vad gott det var! :D Han hade gjort en jättegod pastarätt! Hur lyxigt som helst att bli serverad mat direkt när man kommer hem! Min älskling är en riktig gentleman! :)
Till middagen drack jag ett glas vin, och sedan en 3,5a och efter det  kände mig typ berusad! Haha!  Lättpåverkad eller vad? Jag har inte druckit alkohol på ett halvår typ. Så kroppen kanske fick en chock?
Vi kollade på matchen hemma hos Nils, och sen gick vi vidare till Manne där resten av folket var.
Det blev lite ölspel, och sen knatade jag och Nils hem.

I söndags var jag ledig från jobbet, och det innebar sovmorgon och massa mys!
Så himla gött att vara ledig ibland! :)

Hoppas att ni har haft en bra helg ni också!
/C


Kommentarer

"Ja det var mysigt att äta ute så spontant =)

Gud vad lyxigt med middagen i lördags, blir lite avis där ;) hehe.

Vi ses i morgon gumms, 13.50 vid fontärnen! =)"

Postat av: My
Skrivet 2009-06-08 klockan 23:34:51
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback