Jobb och hårfunderingar

Hello!
Nu har jag alltså lämnat tonåren och är hela 20 år! Jisses vad tiden har gått fort! Jag hoppas och tror att det kommer massa roliga år framöver! :)

Idag kände jag mig bra igen, så jag jobbade från 12-18. Det har minst sagt varit en intensiv dag, som har gått väldigt fort! För att jag har stått i kassan non stop förrutom min kvarts rast.. Så ja, jag var ganska mosig i huvudet när jag slutade.
Jag hoppas att jag kan somna någorlunda  i tid ikväll, för det har blivit ändring på schemat så imorgon börjar jag  kl 8. Så det blir en tidig uppgång imorgon... Gäsp...
Hur somhelst så slutar jag kl 16 så det är faktiskt väldigt gött! Då har man hela dagen kvar sen.

Jag ska nog gå runt i stan lite när jag slutat och kika, och vänta tills Nils slutat jobbet. Ska sova hos honom imorgon, så det blir mysigt! :)

Jag har nu även beställt tid för klipp & sling på salong Ansa som jag har hört ska vara bra.. Nu vet jag dock inte hur jag vill ha mitt hår, så får väl se hur det blir. Förhoppningsvis kommer jag bara att klippa topparna, eventuellt klippa upp håret och fortsätta att ha det ljust. Så går jag nog mot mörkare nyanser till hösten istället.. Men som sagt, har inte bestämt mig helt, så vi får se hur det blir! :)

Ha en trevlig kväll!
:)

Kommentarer

"Tack för inbjudan.."

Postat av: Schober
Skrivet 2009-07-05 klockan 14:54:40
Blogg/hemsida: http://schobers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback