Godafton kära vänner!

Hellu! Idag började jag jobba 10.30 och fick skjuts ner till stan av Nils. Mycket trevligt! :) Påväg mot butiken går jag förbi femmans entren, ni vet där det alltid brukar stå ett bord med extra bra priser hos någon av butikerna. Idag var det Accents tur, och ja ni vet ju hur jag är med väskor. Det var SÅ nära att jag köpte en väska! Men jag klarade av att gå därifrån tomhänt! ;)
Väl inne på jobbet så möttes jag av en glad överraskning, Elin jobbade! :) Det är alltid lika kul att jobba med henne! Det var väldigt lugnt under förmiddagen, jag hann med att göra klart beställningen på ena sidan av butiken, vilket vi annars brukar stressa ihjäl oss med samma dag den ska skickas. Så idag fixade jag och Elin det! :)

Evelina kom in till butiken och hade lite utbildning med mig först, om hur man ska göra vid ett kampanjbyte. (Som vi ändrar typ var 2:a, 3:e vecka) Så det var bra att få veta lite mer, så att jag också kan fixa att byta kampanj!
Det är nämligen så nu att ALLA i butiken ska börja ta lika mycket ansvar, och kunna allt! Det känns toppen! :)
Elin den gullisen köpte cocacola med en kula vaniljglass till mig idag! Det var faktiskt riktigt gott!  :D Tack Elin!
Men vad kallas drycken när man beställer den? En cola med vaniljglass i tack! Haha =) Låter knasigt, men det var gott! :D
När jag kom hem möttes jag av fyra glada hundar! Ni ska se hur dom hoppar av glädje när man kommer hem! :)

Jag frågade mamma förrut om jag hade fått något papper från posten att komma och hämta OTH. Så sa hon att det inte hade kommit än, men när jag kom in i mitt rum så hade pappa lagt in ett paket på mitt skrivbord. Och där i låg säsong 3 av One tree hill! :D Yeeey!

Nu är jag ledig tills på torsdag! Och efter torsdag är jag ledig fram tills nästa onsdag! Så man kan säga att jag har lite av en semester nu! Det är ju passande för nu har Nils börjat med sin två veckors semester.
Snart är det midsommar också folk. Vad ska ni göra?

Nu ska jag kolla lite på 90210, ha en trevlig kväll! :)

/C

Kommentarer

"Sv: Ja, hihi =) ser så himla mysigt ut och jag längtar ihjäl mig, vill att det ska bli september nuuu!"

Postat av: My
Skrivet 2009-06-16 klockan 23:00:48
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Japp jag hann med bussen hem! men jag skäms verkligen över hur extremt dålig jag är på att hitta:) tur att My och Emil är så snäll och föstående:P

"

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-06-17 klockan 13:13:34
Blogg/hemsida: http://johannasbloggblogg.blogg.se/

"Aaaw vad söt du är :) Jag kommer inte ihåg vad "drycken" kallades, men den hade ett namn^^ Det står på en skylt vid cafeét :)"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-06-17 klockan 21:02:11
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback