En ledig dag med fika, Zlatan och stöld!

Hejsan! För det första vill jag säga Grattis till min storasyster Malin som fyller 31 år idag! Grattis! :D
Idag har jag som sagt varit ledig från jobbet, och hade bestämt fika träff med My, Ida och Lina. Vi satte oss på cafeet (som jag fortfarande inte vet vad det heter) vid kunsportsplatsen och beställde alla fyra räkbaguetter! Smarrigt! :)
Lina gick lite tidigare för hon skulle jobba idag. Så jag My och Ida satt och pratade lite, blandannat om vad och NÄR vi ska fira min födelsedag. Jag har inte bestämt mig än för vad jag vill göra, men det vore kul att gå ut och käka! Ni känner ju mig, jag gillar mat! ;)
Men som sagt datumet är inte bestämt, för jag jobbar egentligen på min födelsedag som är på en måndag, kanske inte är så roligt att gå ut en måndag liksom.. Jaja, det är typ tre veckor kvar så jag kommer nog på något tills dess.

När Ida sedan gick så satt jag och My kvar en stund. Så plötsligt tittar My ut genom den icke existerande fönsterutan och säger: - Titta en kändis! Nämen där går ju Zlatan!
Hahaha som om det skulle vara världens naturligaste händelse.

Och jajemän, där gick Zlatan omkring med två av sina fotbollsvänner och hade inte precis bråttom. Det roliga var att ingen verkade märka att dom strosade runt bland uteserveringen, förrutom vi då som skrattade länge åt Mys kommentar. Men cirka en minut efter verkade ett killgäng förstå att självaste Zlatan gått förbi, så jag tror faktiskt att dom gick/sprang efter.
Det var ju synd att både jag och My var så sega med våra mobiler, annars hade vi kunnat ta en paparazzi bild! ;P Hehe

Efter några minuter bestämde vi oss för att gå ifrån fiket vi också, och då märkte My att hennes handväska , var borta!
Någon jävel hade alltså tagit den, medans vi satt där.  Asså vilken jävla människa! Hur kan den personen me att göra så?
I och med att jag jobbar i en butik vet jag hur jäkla snabba tjuvarna är, det kan gå på två sekunder så är saker borta.
 Synd att våran fikadag skulle sluta så tråkigt! :(

My jag hoppas verkligen att du får ut pengar på eran hemförsäkring!
Nu ska jag kolla på Paris BFF på trean, sen blire nog Desperate Housewives!

Ha en trevlig kväll!
/C


Kommentarer

"Ja det var tråkigt att det blev så. Speciellt segt med mina nycklar då det inte är lika "lätt" att fixa nya som med mina kort. Och framförallt inte lika billigt.. Men annars var det väldigt trevligt och sjukt roligt när vi fick se Zlatan o gänget. =)"

Postat av: My
Skrivet 2009-06-09 klockan 22:45:15
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback