En ledig dag

Hejsan! Vart tog den härliga värmen vägen?

Idag är jag ledig från jobbet! Faktiskt väldigt skönt! Jag har jobbat 6 dagar i streck nu så, då känns det bra med en ledig dag! :)
I eftermiddag ska jag och mamma åka till Linneas studentmottagning! Linnea och hennes familj har jag känt sedan jag föddes! Så vi har följt varandra i alla år!

Herreguud vad ett år har gått fort känner jag! Det var ju inte längesedan vi i "Element NM3" tog studenten och stod och tjoade som galningar! Igår kollade jag på en liten filmsnutt ifrån studenten, min pappa skulle ta kort på klassen vid utspringet, men istället råkade filma. Tyvärr är det bara i typ 3 sekunder eller nåt. Men man minns verkligen att det var en härlig känsla att stå där på utsprings scenen och tjoa Element tjalalalalaaaaa element tjalalalalalaaaa! :)
Men nu alltså är det Linneas tur att bli uppvaktad! Det ska bli väldigt kul att få träffa henne faktiskt! Vi har inte setts sedan januari, så det är på tiden!

Hoppas att jag kommer ihåg att ta med mig kameran!
Ha en trevlig dag allihopa!
:)

P.S
Jag glömde inte kameran!



Grattis Linnea!! :)
Hoppas att du får en jätterolig kväll!  :)

Kommentarer

"då får vi tala med Johanna också då. :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-06-03 klockan 23:34:04
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"sv: Det är lugnt, upptäckte att jag inte börjar förrän klockan 12 imorgon :D"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-06-04 klockan 14:21:50
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"Sv: jag tror att det är samma färg som mina ögonbryn! Jag har färgat håret sen jag var typ 12-13 så jag är inte 100% säker ^^ men ungefär så, lite mörkare eller lite ljusare kanske. :)"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-06-04 klockan 22:32:13
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"Haha ja tiden försvinner verkligen när man sitter och spelar, oftast lite väl fort. Vad mysigt det ska bli att träffas på tisdag, har vi bestämt tid?"

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-06-06 klockan 00:01:15
Blogg/hemsida: http://johannasbloggblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback