Allergi fanskap!

Ja nu sitter jag här och mina ögon är rödsprängda! Jag var nyss och tvättade av mig mitt smink, och vid minsta pill i ögat så börjar dom klia något fruktansvärt! Och min näsa ska vi inte tala om! Jag blir helt igentäppt och nyser som en galning på dagarna! Uscha! Det är inte kul! :/ Speciellt inte när man står i kassan.. Typ-- ATCSHOOOOOOOOOO , ursäkta mig jag är inte förkyld, jag är ALLERGISK! 
Det känns inte som om det hjälper med clarityn heller, fast som mamma sa, om jag inte hade tagit dom hade det säkert varit ÄNNU värre.
Jag ska gå till vårdscentralen någon dag då jag är ledig tänkte jag, för att ta lite allergitester och se vad det är jag inte tål.

Idag på jobbet var det ganska lugnt faktiskt! I alla fall på dagen, förmiddagen. Det blev mer lite senare. Och seriöst jag förstår inte varför folk är inne i butiker i sista minut för att handla?!

I det stora hela har det varit en bra dag idag!
Det kändes som om jag var utomlands när jag gick ut från jobbet och det blåste typ varma vindar! Me likey! :)

Hoppas ni har haft en trevlig dag!
Kram!





Kommentarer

"Jag har förstått att det är galet mycket pollen i luften nu. Massor av folk på jobbet har samma problem. då är man väldigt nöjd när man inte är allergisk. "

Postat av: Ida
Skrivet 2009-06-25 klockan 09:45:13
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"din stackare. Sebastian har typ gräsallergi och jag tycker så synd om er som måste ha ett sånt helvete med kli och allt. hoppas det blir bättre snart. Tycker förresten att du ska bli frisör! hade passat dig bra:)"

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-06-25 klockan 23:26:58
Blogg/hemsida: http://johannasbloggblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback